Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chittaranjan Nanda

Abstract Inspirational Children

4  

Chittaranjan Nanda

Abstract Inspirational Children

କିଛି ସ୍ମୃତି ଛୋଟ ଛୋଟ ପିଲାଙ୍କୁ

କିଛି ସ୍ମୃତି ଛୋଟ ଛୋଟ ପିଲାଙ୍କୁ

1 min
342



ପଢିବା ସମୟର କଥା 

ମନେ ପଡେ ମୋର

ଛଅ କି.ମି. ଚାଲିକରି ଯାଏ 

ବିଦ୍ୟାଳୟ ଘର ।


ସେତେବେଳେ ବସ୍ ର ବହୁ

ଅଭାବ ତ ଥିଲା

ବସ୍ ରେ ସ୍କୁଲରେ ଛାଡ଼ିବା 

ପରମ୍ପରା ନଥିଲା ।


କପଡା ବ୍ୟାଗ ତାପରେ ଅଖା 

ବ୍ୟାଗ ଆସିଲା

ପରେ ଟିଣ ଟ୍ରଙ୍କରେ ବହି ଖାତା 

ନେବା ହେଲା  ।


ସ୍କୁଲ ଯିବାରେ କିଛି ଭଲ ମନ୍ଦ 

ହେବ କାଳେ

ଏମିତି ଚିନ୍ତା ଭୟ ବାପା ମାଆ 

କରୁ ନଥିଲେ ।


ଆମର ଗୁରୁ ଯେତେ ଟିଉସନ 

କରୁ ନଥିଲେ

ଲାଜ ଲାଗୁଥିଲା ଯିଏ ସେଇ

ବ୍ୟବସାୟ କରୁଥିଲେ ।


ଆମେ ତ କେବେ ହାତ ଖର୍ଚ୍ଚ 

ମାଗିବା ଜାଣି ନଥିଲୁ 

ଏହାର ଆବଶ୍ୟକତା କଅଣ

ବି ଭାବି ନଥିଲୁ ।


ଏକ ବୋଝ ବୋଲି ଲାଗୁ

ନଥିଲା ବାପା ମାଆଙ୍କୁ

କେବେ ଜାଣି ନଥିଲୁ ପାଠ 

ପଢେଇବା ଆମକୁ ।


ଘରେ ଆଉ ସ୍କୁଲରେ ମାଡ଼ 

ଖାଇବା ଆମର

ଏକ ସାଧାରଣ ଘଟଣା ଥିଲା 

ଦୈନିକ ଜୀବନର ।


ସାଇକେଲ ଚଲେଇବା ମଜା 

ହିଁ ଥିଲା ନିଆରା

ସାଇକେଲ ଚଲେଇବାକୁ ମିଳିଲେ 

ହେଉ ଖୁସିଭରା ।


ନାତୁଣୀକୁ ବେଳେ ବେଳେ ଛାଡି 

ଯେତେବେଳେ

ମନେପଡେ ଏହି ପୁରୁଣା ଜୀବନ 

କଥା ସେତେବେଳେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract