Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Drama Action Children

4.5  

ବି. ନିରୁପମା

Drama Action Children

ଖୁଆଇବି ଆଣି ଘାସ

ଖୁଆଇବି ଆଣି ଘାସ

1 min
24.3K



କୁନି ବାଛୁରୀ ମୋ ବଂଶୀ ନେଇଯିବ

ମାଆ ଲୋ ଆ' ଯିବା ଚାଲି ,

ମନେ ପଡ଼ୁଅଛି ପୁଚ୍ଛ ଟାଣି ତା'ର

ଖେଳୁଥିଲି ମୁହିଁ କାଲି ।


ମାଆ ଠାରୁ ଇଏ ଦୁଧ ପିଇ ସାରି

ଡିଆଁ ମାରୁଥିଲା ଦାଣ୍ଡେ ,

ଆ' ଆ' ଡାକି ଆଉଁଶି ଦେଲି ଯେ 

ଚାଟି ଦେଲା ମୋତେ ତୁଣ୍ଡେ ।


ଭାରି କୌତୁକିଆ ଲାଗିଲା ବୋଲି ତା'

ଲାଞ୍ଜଟାକୁ ଦେଲି ଟାଣି ,

ମାଆ ତା'ର ଦେଖି ହମା ହମା କଲା

ଡିଆଁ ମାରିଲା ଏ ଶୁଣି ।


କଚାଡ଼ି ହୋଇକି ତଳେ ପଡ଼ିଗଲି

ଆଣ୍ଠୁ ମୋର ଗଲା ଛିଡ଼ି ,

ଏଇନେ ଦେଖୁନୁ ଚାହୁଁଛି କେମିତି

ବଇଁଶୀକୁ ମୁହଁ କାଢ଼ି ।


ନେଇଯିବ ଯଦି ଇଏ ମୋ ବଇଁଶୀ

ବଜାଇବି ଆଉ କିସ ,

ମନକୁ ତାହାର ମନାଇବା ଲାଗି

ଖୁଆଇବି ଆଣି ଘାସ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama