Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pratapkesari Sahu

Inspirational

3.0  

Pratapkesari Sahu

Inspirational

କବିତା ଶୀର୍ଷକ* ଛଳନା

କବିତା ଶୀର୍ଷକ* ଛଳନା

1 min
186



ମଣିଷ ଜୀବନ ଅଢେ଼ଇ ଦିନିଆ

ହସକାନ୍ଦ ଭରା ଏଇ ସଂସାର ।

ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ ପ୍ରତାରଣା ଛଳନା

ଏଗୁଡିକ ଅଟେ ତା ସମାହାର ।


ସ୍ୱାମୀ ସ୍ତ୍ରୀ ମଧ୍ୟରେ ଛଳନା ପଶିଲେ

ଉଜୁଡି ଯାଏଟି ସୁନ୍ଦର ଘର ।

ଦୁଇ ବନ୍ଧୁ ମଧ୍ୟେ ଛଳନା ରହିଲେ

ସୁସଂପର୍କରେ ପଡେ ଲକ୍ଷ୍ମଣଗାର ।


ପଡୋଶୀ ଙ୍କ ପାଖେ ଛଳନା ରଖିଲେ

ସ୍ନେହ ଆଦର କେବେ ମିଳଇ ନାହିଁ ।

ଦେଶେ ଦେଶେ ଯଦି ଏପରି ହୁଅଇ

ପାକିସ୍ତାନ ଚୀନ ଜ୍ୱଳନ୍ତ ଅଛଇରହି ।


ଭାଇ ଭାଇ ରକ୍ତ ସଂପର୍କରେ ପୁଣି

ଛଳନା ପଶିଲେ ବଢଇ ତିକ୍ତ ।

ଗୃହ ବିବାଦ ଓ ସମ୍ପଦ ବିବାଦ

ବଢିଲେ ଛିଣ୍ଡଇ ଅନେକ ମୁଣ୍ଡ ।


ପ୍ରେମ କରି କିଏ କାହାକୁ ଠକିଲେ

ଛଳନା ର ଆଖ୍ୟା ପାଆନ୍ତି ସେହି ।

ଛଳ ପ୍ରତାରକ ବୋଲିଣ ଉଭୟେ

ପ୍ରେମ ସଂପର୍କ ରେ ଡୋରି ବାନ୍ଧନ୍ତି ।


ଏଣୁ କରି ମୋର ଅନୁରୋଧ ରଖ

ହେ ପ୍ରିୟ ଭାଇ ଓ ଭଉଣୀ ମାନେ ।

କେଉଁ ପରିସ୍ଥିତିରେ ବି ଛଳନା ନ କର

ପ୍ରଶଂସିତ ହେବ ଜଗତ ଜନେ ।


 


Rate this content
Log in