Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pratapkesari Sahu

Inspirational

3  

Pratapkesari Sahu

Inspirational

କାନନ

କାନନ

1 min
196


ନାମଟି ଯେତେ ସୁନ୍ଦର

କାମଟି ତା'ର ଅପାର

ଜୀବଜଗତ ତା କରୁଣାରୁ

ହୋଇଥାନ୍ତି ଆତଯାତ

ଆଶ୍ରୟ ନିଅନ୍ତି

ତା ଉପର

କାନନ ଭିତରୁ ମିଳିଥାଏ

ଖାଦ୍ୟ,ବସ୍ତ୍ର,ବାସଗୃହ

ଉପକରଣ ଓ ପାନୀୟ

ଶିତଳଛାଇ ,ଔଷଧ

ଲାଖ,ଝୁଣା ଶାଳପତ୍ର ।


ଆହୁରି ମିଳେ

ଅନେକ ପ୍ରକାର

ଫଳ ଫୁଲ

ନିତାନ୍ତ ଜରୁରୀ

ଜିନିଷ ସବାଇଘାସ

ଶିଆଲପତ୍ର ବାଉଁଶ

ଜୀବନ ନାଟିକା

ଅମ୍ଲଜାନ ପବନ

ବିଭିନ୍ନ ଗଛ

ଆମ୍ବଗଛ ଶାଳଗଛ

ପଣସଗଛ କେନ୍ଦୁଗଛ

ଶାଗୁଆନ କମଳାଗଛ

ଗଙ୍ଗଶିଉଳିଗଛ ।


ଜୀବଜନ୍ତୁ ଙ୍କର

ବିହାରକେନ୍ଦ୍ର କବିଙ୍କର

ଭାବନା କେନ୍ଦ୍ର

ମୁନି ଋଷି ଙ୍କର

ସାଧନା କେନ୍ଦ୍ର

ଦେବତାଙ୍କ ର

ପ୍ରେମ ଉଦ୍ୟାନ

ମଣିଷର ତପ ଭୂମି

କର୍ମ ଭୂମି

ଭାରତ କାନନ ଭୂମି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational