Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhati Mahapatra

Romance Inspirational Others

3  

Prabhati Mahapatra

Romance Inspirational Others

କାବ୍ୟ ନାୟିକା

କାବ୍ୟ ନାୟିକା

1 min
202



ପଦେ କଥା କହି  ମନ ନିଅ ମୋହି

କି ଗୁଣ ଗାଇବି ଆଜି

ଥୋକାଏ ସ୍ନେହକୁ  ପାନ କରି ମୁହିଁ

ଆନନ୍ଦରେ ଗଲି ଭିଜି ।


ପ୍ରଭାତେ ଗାୟନ  ଉଠ ଗୋ ସଜନୀ

ସିନ୍ଦୂରା ଫାଟିଲା ଆସି

ସରୋବରେ ଯାଅ ହଳଦୀମୁଖୀ ଗୋ

ଗୋରା ତନୁ ହେବ ଘଷି ।


ଦିନ ସାତଟାରେ  ଆଗୋ ପ୍ରିୟତମା

ବଦନ ଦିଶଇ ନାହିଁ

ଗଣ୍ଡାଏ ପଖାଳ   ବାଢି ଦିଅ ରାଣୀ

ଖେତକୁ ଯିବି ଲୋ ମୁହିଁ ।


ମଧ୍ୟାହ୍ନ ଭୋଜନ   ପୂର୍ବରୁ ଗୋ ପ୍ରିୟ

ଅପୂର୍ବ ସେ ଚାରୁ ବାଣୀ

ଆସ ଗୋ ସୁମୁଖୀ ମୋ କାବ୍ୟ ନାୟିକା

ଆମ ଘର କମଳିନୀ ।


ତୁଳସୀ ମୂଳରେ  ସଂଧ୍ୟା ବତୀ ଜାଳି

ଯେବେ ଆସେ ଅନ୍ତଃପୁରେ

ପ୍ରୀତି ଝରା କଣ୍ଠେ  ବାଜେଣା ବାଜୁଛି

ପ୍ରଫୁଲ୍ଲ ପୀରତି ସ୍ବରେ ।


ତୁମ ଭାବ ଦେଖି   କ୍ରୋଧ ଅଙ୍କୁରିତ

କେମିତି କା ସ୍ବାମୀ ତୁମେ

ସାରା ଦିନ ମୁହିଁ     କିପରି ଖଟୁଛି

ଭାବିଲ ନାହିଁ ତ ମନେ ।


ସୁଆଗ ଭାଷାରେ    ହୃଦୟ କିଣିବ

ନଜାଣି ମରମ କଥା

ପ୍ରିୟତମ ଭାଷା    କଟୁକ୍ତି ଯେସନେ

ପ୍ରାଣେ ଉପୁଯାଏ ବ୍ୟଥା ।





Rate this content
Log in