Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jayashree Meher

Abstract Others

2  

Jayashree Meher

Abstract Others

ଜନ୍ମଦିନ

ଜନ୍ମଦିନ

1 min
124



ସ୍ୱାଧିନ ଭାରତେ ସ୍ୱାଧିନତା ଦିନେ

ହୋଇଛ ତୁମେ ଜନମ

ବୀର ସୁରେନ୍ଦ୍ର ସାଏଙ୍କ ନାମକୁ

କରିଛ ତୁମେ ଧାରଣ ।

ପିତା ମାତାଙ୍କର ଗେଲ ବସରରେ

ହୋଇ ପ୍ରତି ପାଳିତ

ଅନେକ ପ୍ରତିଭାକୁ ଧାରଣ କରି

ହୋଇଛ ତୁମେ ଜାତ ।

କବି ଗାଳ୍ପିକ ନାଟ୍ୟକାର ସାଜି

ରଙ୍ଗଭୂମି କୁ ଚଢି

ସମାଜ ସେବାକୁ ଆପଣେଇଛ

ନିଜ ଗୋଡରେ ବଢି ।

ସ୍ୱାଧିନତା ସଂଗ୍ରାମୀ ବୀରମାନଙ୍କ

ନାମକୁ କରି ଗାୟନ

ପ୍ରତିଭାକୁ ତୁମ ବିକିରଣ କର

ହୁଅ ତୁମେ ଯଶବାନ ।

ପିତା ମାତାଙ୍କର ସ୍ୱପ୍ନକୁ ସାକାର

କରିବାକୁ ହୁଅ ଉଦ୍ୟମ

ଖୁସିରେ ରୁହ ଚିରଦିନ ତୁମେ

ରଖ ବାପାମାଙ୍କ ନାମ ।

ଜନ୍ମଦିନର ଶୁଭେଚ୍ଛା ବାର୍ତ୍ତା ମୁଁ

ଦେଉଛି ତୁମକୁ ଜଣାଇ

ପୁଷ୍ପବୃଷ୍ଟି ହେଉ ତୁମ ଚଲାବାଟେ

ସଭିଙ୍କୁ ନିଅ ଆପଣେଇ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract