Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Abstract

2  

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Abstract

ЁЯМ║рмЬрнАрммрмирм░ рмжрнЛ' рмЫрмХрм┐ЁЯМ║

ЁЯМ║рмЬрнАрммрмирм░ рмжрнЛ' рмЫрмХрм┐ЁЯМ║

1 min
283



рмПрмЗрмд рмЬрнАрммрми

рмЬрнАрммрмирм░ рмжрнЛ'рмЫрмХрм┐рм░рнЗ

рмЕрмЯрмХрм┐ рмЬрнАрммрми-

рмЬрм╛рмгрм┐ рмкрм╛рм░рнЗ рмирм╛рм╣рм┐рмБ рмХрнЗрмЙрмБрмЯрм┐ рммрм╛рмЫрм┐рмм рммрм╛рмо рмХрм┐ рмбрм╛рм╣рм╛рмг

рмП рмкрм╛рмЦрнЗ рмЭрнБрморнЗ рмЦрнБрм╕рнАрм░ рмлрмЧрнБрмг 

рм╕рнЗ'рмкрм╛рмЦрнЗ рмЭрнБрм░рнЗ рмжрнБрмГрмЦрм░ рм╢рнНрм░рм╛рммрмг


рмЖрм╢рм╛ рмЖрмХрм╛рм╢рм░ рмирнАрм│ рм╕рнНрммрмкрнНрми рмпрнЗрмдрнЗ

рмбрм╛рмХрнБрмерм┐рм▓рнЗ рм╣рм╛рмд рмарм╛рм░рм┐

рмнрм┐рмЬрм╛ рмнрм┐рмЬрм╛ рморми рмЧрнЛрм▓рм╛рмкрм┐ рммрнЗрм│рм╛рм░рнЗ

рмкрнНрм░рнАрмдрм┐ рмжрнЗрмЙрмерм┐рм▓рм╛ рмнрм░рм┐

рм╣рм╕рм┐ рм▓рнЛрмЯрнБ рмерм┐рм▓рм╛ рм╕рнБрмирм╛ рмЭрм░рм╛ рмжрм┐рми,

рмХрнЗрмбрнЗ рмЖрмирмирнНрмжрнЗ рм╕рнЗ рмжрм┐рми


рмбрнБрммрм┐ рмпрм╛рмЙ рмерм┐рм▓рм╛ рмирм┐рм│рм┐рморм╛ рмЖрмХрм╛рм╢рнЗ

рмирм┐рм░рм╛рм╢рм╛рм░ рмнрм╛рмЧрнНрмп рм░рммрм┐

рм╣рм╕рнБрмерм┐рм▓рм╛ рмжрнЗрмЦрм┐ рмЧрнЛрмзрнВрм│рнА рм╕рмВрмЬрмЯрм╛

рмкрм╛рмЧрм│рмЯрнЗ рморнЛрмдрнЗ рмнрм╛рммрм┐

рмзрм╛рмЗрмБрмЫрм┐ рморнБрмБ рмЖрмЬрм┐ рморнЛ рмнрм╛рмЧрнНрмп рм╕рм╛рмернЗ

рмкрм╢рнНрмЪрм┐рмо рмЖрмХрм╛рм╢рнЗ рм╣рмдрм╛рм╢ рм╕рнБрм░рнБрмЬ

рмпрнЗрммрнЗ рмврм╛рм│рм┐рм▓рм╛ рмХрм┐рм░рмг



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract