Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Inspirational

3  

Hrushikesh Satpathy

Inspirational

ଜୀବନକୁ ଭଲ ପାଅ

ଜୀବନକୁ ଭଲ ପାଅ

1 min
371


ବର୍ଷିବାକୁ ଦେଲେ ସିନା

ଶ୍ରାବଣୀ ବର୍ଷିବ !

ଭିଜିବାକୁ ଚାହିଁଲେ ତ

ବର୍ଷାରେ ଭିଜିବ !!


ତୁମେ ତ ପ୍ରେମ କରୁଛ

କାଳବୈଶାଖୀକୁ !

ଅନ୍ତର୍ଦହନ ସର୍ବଦା

ଗ୍ରାସିଛି ତୁମକୁ !!


ଭିଜା ମାଟିର ସୁଗନ୍ଧ

କେଉଁଠୁ ପାଇବ ?

ସଦାବେଳେ ଦିବାସ୍ୱପ୍ନେ

ଚାନ୍ଦକୁ ଖୋଜିବ !!


ଶ୍ରାବଣୀ ନୁହେଁ ନିଷ୍ଠୁରା

ନିଷ୍ଠୁର ତ ତୁମେ !

ସ୍ୱର୍ଗସୁଖ ଖୋଜିଚାଲ

ତୁଚ୍ଛ ମର୍ତ୍ତ୍ୟଧାମେ !!


ଶ୍ରାବଣୀ ପ୍ରକୃତିକନ୍ୟା

ନୀତିରେ ସେ ଥାଏ !

ମଣିଷ ହିଁ ଅନୈତିକ

କର୍ମେ ଲିପ୍ତ ହୁଏ !!


ଜୀବନଟା ନୁହେଁ ଖାଲି

ଦୁଃଖ ଗନ୍ତାଘର !

ଆସ , ଦୁଃଖରେ ଖୋଜିବା

ସୁଖର ସମ୍ଭାର !!


ମନା ନାହିଁ, ହୁଅ ବନ୍ଧୁ 

ତୁମେ ସୌଦାଗର !

କିଣାବିକାର ସହରେ

ସୁଖ ବିକ୍ରି କର !!


ସେ ସୁଖ ବିକ୍ରିକୁ କର

ବିକ୍ରିକରମୁକ୍ତ !

ଦେଖିବ ତୁମ ପାଇଁକି

ଆଶ୍ୱସ୍ତି ଉନ୍ମୁକ୍ତ !!


ସୁଖ ବିକ୍ରି କରୁ କରୁ

ନିଜେ ସୁଖୀ ହେବ !

ବିଚିତ୍ର ସେ ଅନୁଭବ

ଚାଖିଲେ ଜାଣିବ !!


ଦୁଃଖ ତ ଆଗ୍ନେୟଗିରି

ସୁପ୍ତ ହୋଇ ରୁହେ !

ତୁମ ଦୁର୍ବଳତା ନେଇ

ଉଦ୍ଗୀରଣେ କୁହେ !!


"ରେ ମଣିଷ ! ତୋ' ସ୍ୱାର୍ଥକୁ

ତୀବ୍ର ଘୃଣା କରେ !

ଆଗ୍ନେୟଗିରି ମୁଁ , ସତ୍ୟ

ସ୍ୱୀକାର ବି କରେ !!


ମୋ' ପାଇଁ ତ ଲିପିବଦ୍ଧ

ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର ନିୟମ !

ଅନୀତି କର୍ମରେ ଲିପ୍ତ

ନୁହେଁ ମୋ' ଜୀବନ !!


ମଣିଷ ତୁ ଅହଙ୍କାରୀ

ସେଥିପାଇଁ ଦୁଃଖୀ !

ମୁଁ ତ ଅଟେ ସାଧାରଣ

ବିରହୀ ବୈଶାଖୀ !!


ତୋ' ପ୍ରେମରେ ମୁଁ ଯେ ବନ୍ଧା

ତେଣୁ ହୁଏ ସୁପ୍ତ !

ବର୍ଷ ବର୍ଷ କଷ୍ଟ ପାଏ

ହୁଏନି ବିକ୍ଷିପ୍ତ !!"


ଦୁଃଖ ହିଁ ଅଙ୍କୁରିଥାଏ

ସୁଖ ବଟବୃକ୍ଷ !

ଜୀବନକୁ ଭଲ ପାଅ

ଲୋଡ଼ା ନାହିଁ ମୋକ୍ଷ !!


ଆସ ବନ୍ଧୁ ଶ୍ରାବଣୀକୁ

ଶ୍ରଦ୍ଧାରେ ଡାକିବା !

ତା' ପ୍ରୀତି ପଣତ ତଳେ

ଭିଜି ଭିଜି ଯିବା !!


ଭିଜି ଭିଜି ସାଉଁଟିବା

ନୈସର୍ଗିକ ପ୍ରେମ !

ମାନବବାଦରେ ଗଢ଼ା

ପ୍ରୀତି ଅନୁପମ !!



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational