Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Mishra

Classics

4  

Sarojini Mishra

Classics

ହରି ଶ୍ରଦ୍ଧା ହରେ ଭବ ବାଧା

ହରି ଶ୍ରଦ୍ଧା ହରେ ଭବ ବାଧା

2 mins
215



ଶ୍ରଦ୍ଧା ରେ ନଥାଏ ଦେବା ନେବା କଥା

ନ ଥାଏ ସ୍ଵାର୍ଥର ଛାଇ

ଶ୍ରଦ୍ଧା ତ ଅଟଇ ଅମୂଲ୍ୟ କୁସୁମ

ହରି ମନ ନିଏ ହରି ।

ଶ୍ରଦ୍ଧାର କୁସୁମ ହରିଙ୍କୁ ଅର୍ପିଲେ

ଭବ ଭାବୁ ମୁକ୍ତି ମିଳେ

ଭାବ ଥିଲେ ନର ଭବ ପାର ହୁଏ

ଅନୁଭବେ ପ୍ରଭୁ ମିଳେ ।

ଶ୍ରଦ୍ଧାର କୁସୁମେ ଶବରୀ ପ୍ରତୀକ୍ଷା

ହରି ଦର୍ଶନ କରାଏ

ଶ୍ରଦ୍ଧାରେ ବିହ୍ଵଳ ପ୍ରଭୁ ଚକ୍ରଧର

ଶବରୀ ଅଇଁଠା ଖାଏ ।

ଶ୍ରଦ୍ଧାରେ କୈବର୍ତ୍ତ ପାଦ ଧୋଇ ଦେଇ

ପାଦଦୋକ ଟେକି ନିଏ

ସାରା ପରିବାର ଭବ ବାଧା ଏଡି

ପ୍ରଭୁଙ୍କ ଆଶିଷ ପାଏ ।

ଶ୍ରଦ୍ଧାରେ ଶ୍ରଦ୍ଧାରେ ଧ୍ରୁବ ପ୍ରହଲ୍ଲାଦ

ଭବ ବନ୍ଧନ ରୁ ମୁକ୍ତ

ଶ୍ରଦ୍ଧା ଭକ୍ତି ଆଉ ଆତ୍ମ ସମର୍ପଣେ

ପିତା ମାତେ ଦେଲେ ମୋକ୍ଷ ।

ହରି ପାଦେ ଶ୍ରଦ୍ଧା ଭବ ମୟ ବାଧା

ପାରି ହୋଇଲେ ସୁଦାମା

ଅସୀମ ଶ୍ରଦ୍ଧା ରେ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ବନ୍ଧୁ ଭାବେ

ଜଗତେ ରହିଲା ନାଆଁ ।

କୃଷ୍ଣା ଙ୍କ ଶ୍ରଦ୍ଧାରେ ମୋହନ ବନ୍ଧିତ

ଭବ ବାଧା ଦୂର କଲେ

କୋଟି ବସ୍ତ୍ର ଦେଇ କୃଷ୍ଣାଙ୍କ ଶ୍ରଦ୍ଧାକୁ

ଉଦାହରଣ କରିଲେ ।

ଶ୍ରଦ୍ଧାର କୁସୁମେ ହରି ଯେ ମୋହିତ

ଭବ ବାଧା ହରି ନିଏ

ଆମ ସଂସ୍କୃତିର ପତରେ ପତରେ

ଶ୍ରଦ୍ଧା ମଧୁ ଝୁରୁଥାଏ ।

ଶ୍ରଦ୍ଧା ବିରହିତ ପୂଜା ପୂଜା ନୁହେଁ

ଅଟେ ନିଜକୁ ଠକିବା

ଶ୍ରଦ୍ଧା ଯୁକ୍ତ ପତ୍ର ପୁଷ୍ପରେ ସନ୍ତୁଷ୍ଟ

ନ ଚାହାନ୍ତି ହରି ସେବା ।

ଭକ୍ତ ସାଲବେଗ,ବଳରାମ ଦାସ଼,

ଅବା ଦାସୀଆ ବାଉରୀ

ଶ୍ରୀ ଚୈତନ୍ୟ ଦେବ , ଜଗନ୍ନାଥ ଦାସ

ସଭିଏଁ ତ ଶ୍ରଦ୍ଧାଚାରୀ ।

ଶ୍ରଦ୍ଧା ହୀନ ଭକ୍ତି ମିଳେ ନାହିଁ ମୁକ୍ତି

ଭବ ସାଗରରେ ବନ୍ଦୀ

ଜୀବନ ହୁଅଇ ଛଟ ପଟ ଖାଲି

ମିଳେନି ମୁକ୍ତିର ଫନ୍ଦି ।

ହରିଙ୍କ ଚରଣେ ଶ୍ରଦ୍ଧାର ସୁମନ

ଢାଳିବା ଆମର କାମ୍ୟ

ସେ ଶ୍ରଦ୍ଧା ହେବ ଯେ ଆଲୋକର ପଥ

ଜୀବନ ହୋଇବ ଧନ୍ୟ ।

ଶ୍ରଦ୍ଧାର ସୁମନ ଦେଇ ଦେ ରେ ମନ

ଶ୍ରୀହରି ଚରଣ ତଳେ

ଜୀବନ ସାର୍ଥକ ହୋଇ ଯିବ ପରା

ପ୍ରଭୁଙ୍କ ଅନୁଭବରେ ।

ଏ ଭବ ଭୂମିର ବାଧା ବିଘ୍ନ ସବୁ

ତ୍ଵରିତେ ଉଭେଇ ଯିବ

ପ୍ରଭୁ ମୟ ହେବ ମଣିଷ ଜୀବନ

ପ୍ରଭୁଙ୍କୁ ଖୁସୀ ମିଳିବ ।

ଶ୍ରଦ୍ଧାର ସୂତ୍ରରେ ଆତ୍ମା ପରମାତ୍ମା

ଏକାକାର ହୋଇ ଯିବେ

ଭବ ବାଧା ସବୁ ଅପସରି ଯିବ

ଶାନ୍ତି ଆତ୍ମାକୁ ଘେରିବେ ।

  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics