Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijay Prusty

Tragedy

4  

Bijay Prusty

Tragedy

ହଜି ଯାଉଥିବା ନଈ

ହଜି ଯାଉଥିବା ନଈ

1 min
358



ସତରେ କଣ ହଜି ଯାଉଛି ଆୟୁଷ

ଆକାଶରେ

ପାଣିରେ

ପବନରେ

ଗଛରେ, ପତ୍ରରେ......

ତା ସହିତ ହଜି ଯାଉଛି କି

ଫୁଲଟିର ନହୁଲି ବୟସ ? 

ମୋ ପାଖରେ କିଏ ଅଛି ଯେ

ମୋତେ କହିଦେବ 

ମୋ ହଜିଲା ଠିକଣା,

ନିଜର ବୋଲି 

ମୋ ପାଖରେ କିଛି ହେଲେ ନାହିଁ

ହସ ବି ମୋର ନୁହେଁ,

ଲୁହ ବି ତ ମୋର ନୁହେଁ,

ଜୀବନର ପଶାପାଲିରେ

ମୁଁ ଏକ ନିଖୋଜ ଝରଣା I

କେତେ ଖୋଜିବି ଆଉ

ନିଜେ ନିଜକୁ,

ସବୁ ହରେଇ ସାରିଥିବା ନିଃସ୍ୱଟିଏ 

କାହାକୁ କଣ ବା କହି ପାରିବ ? 

ଆଖିକୁ ଲୁହ ଆସି ଫେରିଗଲା ପରେ

ବେଦରଦୀ ସମୟ ହିଁ

ସର୍ବଶେଷ ହିସାବ କରିବ I

       


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy