Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Antaryami Sahu

Classics Inspirational

3  

Antaryami Sahu

Classics Inspirational

ହେ କୃଷ୍ଣ . . ହେ କୃଷ୍ଣ . . .

ହେ କୃଷ୍ଣ . . ହେ କୃଷ୍ଣ . . .

1 min
225



ମୁହିଁ ଦାସ ତୋର ତୁମେ ମୋ ଠାକୁର

  ଭାବ ରହିଥାଉ ଜନ୍ମଜନ୍ମର...

ଜୀବ ଥିବା ଯାଏ ତୁମ୍ଭ ନାମ ଗାଇ,

ଚାଲିଯାଉ ଏ ଜୀବନ . . .

ହେ କୃଷ୍ଣ . . . ହେ କୃଷ୍ଣ . . . ହେ କୃଷ୍ଣ, II ୧ll

ତୁମ୍ଭ ନାମ ଗାଇ     ଦିନ ନେବି ବାହି

ମୁଖେ ରାଧା କୃଷ୍ଣ ନାମ ,

ତୁମ୍ଭରି ଭଜନେ    ତୁମ୍ଭରି କିର୍ତ୍ତନେ

ସଦା ରହିଥାଉ ମନ ।

ଆସୁ ଯେତେ ବାଧା ଜୀବନରେ ମୋର,

ହେବି ନାହିଁ ଧୈର୍ଯ୍ୟହୀନ . . .

ଜୀବ ଥିବା ଯାଏ ତୁମ୍ଭ ନାମ ଗାଇ..

ଚାଲିଯାଉ ଏ ଜୀବନ . . . .

ହେ କୃଷ୍ଣ . . . ହେ କୃଷ୍ଣ . . . ହେ କୃଷ୍ଣ ॥୨॥

କି ପୂଣ୍ୟଫଳରେ    ମାନବ ଯୋନିରେ

ଦେଇଅଛ ମୋତେ ଜନ୍ମ,

ତୁମ୍ଭ ନାମରସେ    ଯେବେ ମନରସେ

ସାର୍ଥକ ହୋଇବ ଜନ୍ମ ।

ନାମ ତୁମ୍ଭ ସୂଧା ପୀୟୁଷଠୁଁ ବଳି ..

ତୃପ୍ତ ହୁଏ ତନୁମନ. . .

ଜୀବ ଥିବା ଯାଏ ତୁମ୍ଭ ନାମଗାଇ. . .

ଚାଲିଯାଉ ଏ ଜୀବନ . . .

ହେ କୃଷ୍ଣ . . . . ହେ କୃଷ୍ଣ . . . . ହେ କୃଷ୍ଣ ॥୩॥ 

ମୋ ହୃଦଠାକୁର    ମୋ ପ୍ରାଣ ଇଶ୍ଵର

କୃପା ନେତ୍ରେ ଚାହିଁଥିବ,

ଦୁଃଖ ଦିଅ ସାଇଁ    ସୁଖ ଲୋଡା ନାହିଁ

ଏତିକି ସୁଦୟ। ହେବ ।

ମନ ପ୍ରାଣ ସବୁ ସମର୍ପି ଦେଇଛି. .

ଘେନ ହେ ଶେଷ ପ୍ରଣାମ . .

ଜୀବ ଥିବା ଯାଏ ତୁମ୍ଭ ନାମଗାଇ. .

ଚାଲିଯାଉ ଏ ଜୀବନ . . . .

ହେ କୃଷ୍ଣ . . . ହେ କୃଷ୍ଣ . . . . ହେ କୃଷ୍ଣ . . . ॥


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics