Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DAYANIDHI BAGARTEE

Abstract

4.0  

DAYANIDHI BAGARTEE

Abstract

ହେ ବନ୍ଧୁ

ହେ ବନ୍ଧୁ

1 min
247


ମନେପଡେ ଆଜିବି ସେ ଦିନ

     ବନ୍ଧୁ ମେଳରେ ଆକାଶେ ଉଡୁଥିଲା ମନ

କେତେ ଖୁସି ଗପ କେତେ ଥଟ୍ଟା ମଜା

    ଅସମ୍ଭବ କଥାକୁ ବି ଭାବି ଦେଖୁଥିଲେ ଦିବାସ୍ୱପ୍ନ  ା


କେତେବେଳେ ଚା ଖଟି କେତେବେଳେ ସିନେମା

      ତ କେତେବେଳେ ହନୁମାନ୍ ବାଟିକା ଭ୍ରମଣ

ସମ୍ପର୍କ ଥିଲା ହ୍ରୁଦୟର ଏତେ ଗଭୀର

     କିଏ କହୁଥିଲା ତୁମେ ରାମ ହେଲେ ମୁ଼ଁ ଲଖ୍ମଣ ା


ମନେପଡେ ଆଜିବି କଲେଜ୍ ଛକର 

      ସେଇ ରାମୁଭାଇ ଗୁପ୍ ଚୁପ୍ ବାଲା

କାହାରି ପକେଟେ ପଇସା ନ ଥାଇ 

ବାରବାର ଗୁପ୍ ଚୁପ୍ ଖାଇ 

      କହୁଥିଲେ ରାମୁଭାଇ ଆଜିର ବାକି ରହିଲା  ା


ତୁମେମାନେ ସେଠି ମୁଁ ଏଠି 

          ପାଞ୍ଚଶହ କିଲୋମିଟର୍ ଦୂରରେ

ଫୋନ୍ ରେ କଥା ହେଲେବି ଯେତେ ମନ ବୁଝେନା

    କଣ କରିବା କାହାକୁ କହିବା 

ଏମିତି ବିତେଇବାକୁ ହେବ ଜୀବନ 

          ଏଇ ଲକ୍ ଡାଉନ୍ ପରିସ୍ଥିତିରେ   ା


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract