Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others Inspirational

3  

Hrushikesh Satpathy

Others Inspirational

ହେ ଅର୍ଘ୍ୟ ଐତିହ୍ୟ

ହେ ଅର୍ଘ୍ୟ ଐତିହ୍ୟ

1 min
258


ଇତିହାସ,ତୁମେ ବିଗତ ଐତିହ୍ୟ

    କେବେ ସ୍ୱର୍ଣ୍ଣମୟୀ,

   କେବେ ପୁଣି ବିଭୀଷିକା ।


ବକ୍ଷରେ ତୁମରି ସ୍ବର୍ଣ୍ଣାଭ ଧୂମ୍ରାଭ

    ଆଲୋକ ଅନ୍ଧାର

   ଭବିଷ୍ୟତ ଭାଗ୍ୟରେଖା ।।


କେବେ ତୀକ୍ଷ୍ଣ କେବେ କୁଟିଳ କଟାକ୍ଷ

    କେବେ ଶୌର୍ଯ୍ୟ ବୀର୍ଯ୍ୟ

    ପରାକ୍ରମର କାହାଣୀ ।


ବିଦ୍ରୋହ ବିପ୍ଳବ  ତ୍ୟାଗ ତର୍ପଣର

      ଲୁହ ଲହୁ ଭରା

    ନୀରବ ନିସ୍ପନ୍ଦ ବାଣୀ ।।


ବୀର ସୈନିକର ଦେଶ ମାତୃକାର

      ଗର୍ବ ଗଉରବ

    ବିଜୟର ଟୀକା ପାଇଁ ।


ନବ ବଧୂ ସାଜେ ଶୂନ୍ୟ ସୀମନ୍ତିନୀ

     ହେ ଅର୍ଘ୍ୟ,ଐତିହ୍ୟ

   କୁହ ତୁମେ,କିଏ ଦାୟୀ ??


କୁରୁକ୍ଷେତ୍ର ରଙ୍ଗେ ବିଭତ୍ସ ବିଦୀର୍ଣ୍ଣ

     ଚକ୍ରୀ ଚକ୍ରବ୍ୟୁହ

    ନିର୍ଦ୍ଦୋଷର ପ୍ରାଣଦଣ୍ଡ ।


ଉତ୍ତର ଦିଅ ହେ  ଅନ୍ଧ ଇତିହାସ

      ଧର୍ମପଦ ବଧ

   ନୁହେଁ ଘୃଣ୍ୟ ଅପରାଧ !!


ଅନ୍ଧ ଇତିହାସ  ନୁହଁ ତୁମେ ବନ୍ଧୁ

      ଧର୍ମାନ୍ଧ ମଣିଷ

    ବହୁରୂପୀ ବ୍ୟଭିଚାର ।


ସ୍ଵର୍ଣ୍ଣାକ୍ଷରୀ ତୁମ  ବଳିଷ୍ଠ ଭିତ୍ତିକୁ

     ସଂକୀର୍ଣ୍ଣ ପଣରେ

   କରେ ନ୍ୟୂନ ଅବିଚାର ।।

     

ବଳିଷ୍ଠ ଜାତିର   କୃତି ସଂହତିର

      ତ୍ୟାଗ,ବଳିଦାନ

    ନିଷ୍ଠା ନୈତିକତା ଫଳ ।


ଧର୍ମରେ ଧର୍ମରେ କର୍ମରେ କର୍ମରେ

      ତୁମ ପୃଷ୍ଠଭୂମି

    ହୁଏ ସ୍ବର୍ଣ୍ଣାଭ ଶୀତଳ ।।


ଜାତି ଇତିହାସ  ଭାସ୍ୱର ପ୍ରୟାସ

     ବୀର,ବୀରାଙ୍ଗନା

     ଏକନିଷ୍ଠ ବଳିଦାନ ।


ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ସ୍ୱାର୍ଥ  କଲେ ପ୍ରତିହତ

      ସ୍ୱର୍ଣ୍ଣ ଇତିହାସ

    ପାଇବ ଜାତି,ଅମ୍ଳାନ ।।


Rate this content
Log in