Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Samar Ballav Bhoi

Romance Tragedy Inspirational

4.5  

Samar Ballav Bhoi

Romance Tragedy Inspirational

ହାଏରେ ତୋର ନାଲି ଓଢଣୀ

ହାଏରେ ତୋର ନାଲି ଓଢଣୀ

1 min
589



ଯେବେ ଦେଖା ହେଲା ପ୍ରଥମ ଥର

ମନ ତ ଉଡୁଥଲା ହୋଇ ଫରଫର

ଆଖିରେ ଲାଖି ଗଲା ତୁମ ଚାହାଣି

ହାଏ ରେ ତୋର ନାଲି ଓଢଣୀ

ମୋତେ କରିଛି କେତେ ଯେ ଗୁଣି ।


ସପନ ରେ ତମକୁ ଦେଖିଲି ଯେବେ 

ମନ ଅଗଣାରେ ତମ ରୂପ ରଙ୍ଗ

ଫୁଟି ଉଠୁଥିଲା କେତେ ତମ ଚାହାଣି

ହାଏ ରେ ତୋର ନାଲି ଓଢଣୀ

ମୋତେ କରିଛି କେତେ ଯେ ଗୁଣି ।


ହୃଦୟକୁ ପଚାରିଲି ଯେବେ ତୁମ କଥା

ଶୀହରଣ ହେଲା ମୋର ହୃଦୟ ସ୍ପନ୍ଦନ

ସ୍ପନ୍ଦନଟା ଭାବୁଥାଏ ତୁମେ ମୋର ରାଣୀ

ହାଏ ରେ ତୋର ନାଲି ଓଢଣୀ

ମୋତେ କରିଛି କେତେ ଯେ ଗୁଣି ।


ବସନ୍ତର ମୃଦୁ ମଳୟଟା କରୁଥିଲା ଅଳି

ପ୍ରିୟାତମା ତମ ସାଥେ ଖେଳିଥାନ୍ତି ହୋଲି

ହେଲେ କୋଇଲି ଗାଉଥିଲା ମଳୟ ରାଗିଣୀ

ହାଏ ରେ ତୋର ନାଲି ଓଢଣୀ

ମୋତେ କରିଛି କେତେ ଯେ ଗୁଣି ।


ଫଗୁଣର ଫଗୁରଙ୍ଗେ ଭାରାକ୍ରାନ୍ତ ମନ

ବୁଝେନି କଦାପି ସିଏ ଭାବେ ରାତିଦିନ

ଫଗୁଣ ବିନା ଫିକା ଲାଗେ ତା ଚାହାଣି

ହାଏ ରେ ତୋର ନାଲି ଓଢଣୀ

ମୋତେ କରିଛି କେତେ ଯେ ଗୁଣି ।

 

ବରଷାର ଭିଜା ଭିଜା ମାଟିର ବାସ୍ନାରେ 

କେଶ ତୁମ ଭିଜୁଥିଲା ବରଷା ଛିଟାରେ

ଚିକଣିଆ ଲାଗୁଥାଏ ତମ ପଛ ଚାହାଣି

ହାଏ ରେ ତୋର ନାଲି ଓଢଣୀ

ମୋତେ କରିଛି କେତେ ଯେ ଗୁଣି ।


ଶରତ ସୁନ୍ଦରୀ ସାଥେ ଯେବେ ତୁମେ

ହେଇଯାଏ ଯଦି ହଠାତ୍ ଭେଟା ଭେଟି

କାଶତଣ୍ଡି ଫୁଲ ଈର୍ଷା କରେ ଦେଖି ତୁମ ଚାହାଣି

ହାଏ ରେ ତୋର ନାଲି ଓଢଣୀ

ମୋତେ କରିଛି କେତେ ଯେ ଗୁଣି ।


ଶୀତ ରାତି ଯେବେ ଦେଖେ ତୁମ ବେଶ

କାକର ବିନ୍ଦୁରେ ସଜାଇ ଚେହେରା ତୁମର

ନବ ବଧୁ ବେଶରେ ଖୋଜେ ତୁମ ସଜାଣି

 ହାଏ ରେ ତୋର ନାଲି ଓଢଣୀ

ମୋତେ କରିଛି କେତେ ଯେ ଗୁଣି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance