Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prabhas Kumar mohapatra

Inspirational

3  

Prabhas Kumar mohapatra

Inspirational

ଗୁରୁ

ଗୁରୁ

1 min
235



ହେ! ଗୁରୁ ଆପଣ ଜୀବନ୍ତ ଈଶ୍ୱର

   କଥା କୁହା ଯେ ଠାକୁର l

କଞ୍ଚା ମୃତ୍ତିକାକୁ ରୂପ ଦେଲ ତାକୁ

   ହସ୍ତରେ କେଡେ ସୁନ୍ଦର ll


ବିଦ୍ୟା ବୁଦ୍ଧି ଦେଲ ଅଜ୍ଞାନ ହାରିଲ

   ଜ୍ଞାନ ଦୀପ ତୁମେ ଜାଳି l

ଶିକ୍ଷା ଦୀକ୍ଷା ଦେଇ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ କରିଲ 

   ହାତେ ଧରି ନିଜେ ତୂଳୀ ll


ତୁମେ ସ୍ରଷ୍ଟା ସାଜି କରିଲ ଯେ ସୃଷ୍ଟି

   ପାଳିଲ ପାଳନକର୍ତ୍ତା l

ନାଶିଲ ଦୁର୍ଗୁଣ ଆଳସ୍ୟ ଅଜ୍ଞାନ

  ହୋଇଣ ସଂହାର କର୍ତ୍ତା ll


ଆଦ୍ୟ ପୂଜ୍ୟ ତୁମେ ପ୍ରାତ ସ୍ମରଣୀୟ

   ବନ୍ଦନୀୟ ସଦା ଗୁରୁ l

ଜୀବନେ ଯିଏ ବି ଆଗକୁ ଯାଇଛି

   ଗୁରୁ ତୁମରି କୃପାରୁ ll


ଜୀବନେ ଯେତେବି ଗୁରୁ ଆସିଛନ୍ତି

  ଏ ଜୀବନ ପଥେ ମୋର l

ସଭିଙ୍କୁ ମୋହର ଭୂମିଷ୍ଠ ପ୍ରଣାମ

ପୟେ କରୁଛି ଜୁହାର ll



Rate this content
Log in