Pramila Mohanty

Inspirational

3  

Pramila Mohanty

Inspirational

ସୁଖ ଦୁଃଖ ଦୁହେଁଯାଆଁଳା ଭାଇ,,,,

ସୁଖ ଦୁଃଖ ଦୁହେଁଯାଆଁଳା ଭାଇ,,,,

1 min
212



,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

ସୁଖ ଦୁଃଖ ପରା

ଦୁନିଆ ର ରୀତି

ଦୁଇ ଭାଇ ଭଉଣୀ

ଭଳି ହାତ ଧରା ଧରି

ହୋଇ ଆସନ୍ତି

ସୁଖର ଦିନ ରେ ମଣିଷ

ମତୁଆଲା ହେଉଥିବା

ସମୟରେ ଦୁଃଖ ମଉଳା

ମନ ନେଇ ଉଙ୍କି ମାରିଥାଇ

 ଗୋଟିଏ ହାତର ପାପ ଅନ୍ୟ

ଜଣ ନ ନିଅଇ

ଦୁହେଁ ଦୁହିଁଙ୍କ ଠାରୁ ଅଲଗା

ଅଟନ୍ତି ଜଣେ ହସରେ ବିଭୋର

   କରାଇଥାଇ

ଅନ୍ୟ ଜଣେ ଦୁଃଖରେ 

ବିଭୋର ହୁଅଇ

ସୁଖ ର ଦିନ ଗୁଡିକ

  ସହଜରେ ସଳଖେ ବିତଇ

ଦୁଃଖ ର ଦିନ ଭାରି

  ପଡିଥାଇ

ଜଣେ ଅନ୍ୟ ଜଣର ବିପରୀତ

ପାର୍ଶ୍ବ ଗତି କରନ୍ତି

ସୁଖ ଦୁଃଖ ଦୁହେଁ ମନୁଷ୍ୟ ଉପରେ ପ୍ରଭାବ ପକାନ୍ତି

ଜଣେ ଲୁହ ର ସାଗର

 ଅନ୍ୟ ଜଣେ ଖୁସିର ଜୁଆର

ସେମାନଙ୍କ ଭିତରେ

 ସାନ ବଡ ବାରି 

   ହୁଅଇ ନାହିଁ


   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational