Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gouri Panda

Classics

2  

Gouri Panda

Classics

ଗୁରୁ ଦିବସ

ଗୁରୁ ଦିବସ

1 min
329



ଆଜି ଆମର ଶିକ୍ଷକ ଦିନ


ଜନ୍ମ ନେଇଥିଲେ ରାଧାକ୍ରିଷ୍ଣନ। ୧ ।


ସେ ଅଟନ୍ତି ପରା ମହାନ ଜ୍ଞାନୀ 


ଶିକ୍ଷକ ଜାତି କୁ କରିଲେ ଧନୀ। ୨ ।


କହିଥିଲେ ସେ ତ ଉତ୍ତମ କଥା


ଶିକ୍ଷକ ଦେଶର ଅଟନ୍ତି ମଥା। ୩ ।


ସେପ୍ଟେମ୍ବର ମାସ ପାଞ୍ଚ ତାରିଖ


ଜନମି ଏ ଦେଶେ ରଖିଲେ ଟେକ। ୪ ।


ବ୍ରହ୍ମଣ ଜାତିରେ ଜନମିଥିଲ


ଫିଲସଫି ଶାସ୍ତ୍ରେ ଜ୍ଞାନ ପାଇଲ। ୫ ।


ତୁମ ଜ୍ଞାନ ଦେଖି ଦେଶ ଚକିତ


ଭାରତରତ୍ନ ରେ କଲା ଭୂଷିତ। ୬ ।


ବୁଝିଥିଲେ ସେ ଶିକ୍ଷକ କଷ୍ଟ


ତେଣୁ କହିଥିଲ ଶିକ୍ଷକ ଶ୍ରେଷ୍ଠ। ୭ ।


ଭଲପାଅ ବୋଲି ଗୁରୁ ମାନଙ୍କୁ 


ସମ୍ମାନ ଏ ଦିନେ ସମର୍ପି ତାଙ୍କୁ। ୮ ।


ତୁମରି ବାର୍ତ୍ତା ରେ ଅନୁପ୍ରାଣିତ 


ଶିକ୍ଷକ ସମାଜ ଆଜି ଗର୍ବିତ। ୯ ।


ତୁମ ଆଧାର ରେ ଚାଲିଲେ ନୀତି


ସଂସ୍କାରିଦ ହେବ ଶିକ୍ଷକ ଜାତି। ୧୦ ।


ଚିରସ୍ମରଣୀୟ ରହିଛ ତୁମେ 


ଶିକ୍ଷକ ଦିବସ ପାଳୁଛୁ ଆମେ। ୧୧ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics