ବୃକ୍ଷଲତା ଆମର ଜୀବନ
ବୃକ୍ଷଲତା ଆମର ଜୀବନ
କି ସୁନ୍ଦର ଏ ବଣ ଜଙ୍ଗଲ
ସବୁଜ ପତ୍ରରେ ଭରା ଏହାର ,
ଫୁଲ ଫଳ ସେ ଦେଇ ଆମକୁ
ବଞ୍ଚାଇ ରଖିବା ଆମେ ତାହାକୁ ।
ଦିଏ ସେ ଆମକୁ ଅମ୍ଳଜାନ
ବଞ୍ଚି ରଖେ ଆମ ଜୀବନ ।
ପ୍ରତେକ ଆମେ ଗଛ ଲଗାଇବା
ସବୁଜ ବଣରେ ତାକୁ ଭରି ଦେବା।
ବୃକ୍ଷ ବିନା ବର୍ଷା ହେବ ନାହିଁ କେବେ,
ବୃକ୍ଷ ହିଁ ଜୀବନ ଆଖ୍ୟା ଦବା ଆମେ ।