ବାପା ମାଆ
ବାପା ମାଆ
ଫୁଲ ଦ୍ୱିତୀୟ ଥର ଫୁଟେ ନାହିଁ
ଜନ୍ମ ଦ୍ୱିତୀୟ ଥର ମିଳେ ନାହିଁ
ଏମିତି ତ ହଜାରେ ଲୋକ ମିଳନ୍ତି
କିନ୍ତୁ ହଜାରେ ଭୁଲ୍ ପରେ କ୍ଷମା କରୁଥିବା
ବାପା ମା ଦ୍ୱିତୀୟ ଥର ମିଳନ୍ତି ନାହିଁ ।
ଫୁଲ ଦ୍ୱିତୀୟ ଥର ଫୁଟେ ନାହିଁ
ଜନ୍ମ ଦ୍ୱିତୀୟ ଥର ମିଳେ ନାହିଁ
ଏମିତି ତ ହଜାରେ ଲୋକ ମିଳନ୍ତି
କିନ୍ତୁ ହଜାରେ ଭୁଲ୍ ପରେ କ୍ଷମା କରୁଥିବା
ବାପା ମା ଦ୍ୱିତୀୟ ଥର ମିଳନ୍ତି ନାହିଁ ।