Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

DR SAMIR RANJAN BEHERA

Abstract Comedy Drama

4.0  

DR SAMIR RANJAN BEHERA

Abstract Comedy Drama

ଗୋଟେ ଖୁସି ଆଉ

ଗୋଟେ ଖୁସି ଆଉ

1 min
156


କାହିଁ ହୁଅ ହାଉ ହାଉ

ବହୁତ ଖାଉଛ ଭାଉ

ଆମେ ଜାଣିନୁ କି ଦିନରେ ଜହ୍ନ

ରାତିରେ ସୁରୁଜ ଦେଖାଅ ଆଉ,

କାମ ଥିଲା ବେଳେ ଯାଉ ଯାଉ

ଗୋଡ ହାତ ଧରିପକାଅ ଆଉ

ଏସା କରେଁଗେ ତେଶା କରେଁଗେ

କେତେ ପଣ କର ଆଉ,

ଆଉ ତମ କାମ ଥରେ ହେଇଗଲେ

ଲାଙ୍ଗୁଡ଼ ମୋଡି ଚାଲିଯାଉ

ସେ ପୁରୁଣା କଥା ମ ଥାଉ

ପ୍ରତିଶୁତି ଚୁଲି କୁ ଯାଉ

ମୁଁ ଏବେ ନେତା ହେଲି ମାନେ

ମୋ ପକେଟ ଗରମ ହେଉ

ଯିଏ ଯାହା କହୁଛି କହୁ

ପାଞ୍ଚ ବରଷ ପାଇଁ ଶାସନ ପାଇଛି

ମୋ ଚଉଦ ପୁରୁଷ ଯେମିତି ଉଦ୍ଧାର ପାଉ

କିଏ ଜାଣେ ଏ ସୁଯୋଗ ଆଗକୁ ଆସିବ କି ନ ଆସିବ

କିନ୍ତୁ ଯାହା ହେବାର ଅଛି ଶୀଘ୍ର ଶୀଘ୍ର ହେଉ,

ବାପ ରେ ବାପ

କିଏ ଜାଣେ ଏ ଭିଜିଲାନ୍ସ ଲାଗିଯିବ

ସିଧା ମାମୁ ଡାଲି ଖାଇବୁ ଆଉ

ସେତେବେଳେ ଯିଏ ପଚାରିଲେ କହୁଥିବୁ

ଗୋଟେ ଖୁସି ଆଉ l


Rate this content
Log in