Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Priyadarsini Das.PriYa❤️

tragedy

2  

Priyadarsini Das.PriYa❤️

tragedy

ଦୁର୍ଘଟଣା

ଦୁର୍ଘଟଣା

1 min
214



ମନେ ଅଛି ତୋର ?

ସେ ଦୁର୍ଘଟଣା ?

ଯାହା ଘଟିଥିଲା ତୋର ଆଉ ମୋ ଭିତରେ ।


ଆରେ ରାସ୍ତା ର ଦୁର୍ଘଟଣା କଥା ନୁହେଁ 


ତୋର ଆଉ ମୋର ଆଖିର

ଦୁର୍ଘଟଣା କଥା କହୁଛି ।


ନା ଦୋଷ ଥିଲା ତୋ ଆଖି ର 

ନା ମୋ ଆଖିର


ଯିଏ ଯାହା ବାଟରେ ଚାଲୁଥିଲେ 

ଏକା ଏକା ।



ଭେଟ ହେଲା ଅନ୍ଧାରିଆ ରାସ୍ତା ରେ



କିଛି ଘଟିଲା ଦୁଇ ଆଖିରେ ।



ସାଙ୍ଘାତିକ ଥିଲା ସେ ଦୁର୍ଘଟଣା


ଆଜି ଯାଏଁ ଭୁଲି ହେଉନି ତାକୁ


କି ଭୁଲି ହେବନି ।



ଚିର ଦିନ ପାଇଁ ଲେଖା ହୋଇ ରହିଗଲା


ସେଇ ଦୁର୍ଘଟଣା


ଏ ଇ ଛାତିରେ।





Rate this content
Log in

Similar oriya poem from tragedy