Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Children

3  

Binodini Dash

Children

ଧରିତ୍ରୀ

ଧରିତ୍ରୀ

1 min
115



ଧରିତ୍ରୀ କୋଳେ ରହି ସକଳେ

ସ୍ବରୂପ ବିକଶନ୍ତି 

ଚର ଅଚର ସଭିଏଁ ପରା

ତାହାର ରୂପକାନ୍ତି ।


ସାଜେ ମୁକୁଟ ଗିରି-ପାହାଡ଼

ହାର ନଦୀ ଝରଣା

ଶସ୍ଯ କ୍ଷେତର ସବୁଜ ବନ

ସିନ୍ଧୁ ଆନ ଗହଣା ।


ସଞ୍ଜସକାଳେ ପକ୍ଷୀ କାକଳି

ସତେ ଶଙ୍ଖର ଧ୍ବନି

ଚେତି ଉଠନ୍ତି ମାନବଗଣ

ତା'କୁ କାନରେ ଶୁଣି ।


ସୂରୁଯ ସତେ ପିନ୍ଧାଇଥାନ୍ତି

ନାଲି, ଶୁଭ୍ର ବସନ

ସେଥିରେ ଢାଙ୍କି ସନ୍ତାନଗଣେ

ନିତି ଦିଏ ଚୁମ୍ବନ ।


ଫୁଲ ବଗିଚା ହସଇ ବୁକେ

ରଙ୍ଗ ପାଖୁଡ଼ା ମେଲି

ବାସ ବିତରି ଭରଇ ଖୁସି

ମନ ଉଠଇ ପୂରି ।


ଜାତିଜାତିକା ଫଳ ରଖିଛି

ତରୁରେ ଆମ ପାଇଁ

ଯେତେବେଳେ ଯା' ମାଗି ବୁଲୁଛୁ

ଦେବାକୁ କୁଣ୍ଠା ନାହିଁ ।


ତା' ବୁକୁ ତାଡ଼ି କରୁଛୁ ଘର

ଶସ୍ୟ ବି ଉତ୍ପାଦନ

ନାନା ସମ୍ପଦ ତା' ଭୂମି ତଳେ

ସତେ କରୁଣା-ଧନ !


ଯେତେ ବି କଷ୍ଟ ଦେଲେ ତାହାକୁ

ପାଟି ଖୋଲଇ ନାହିଁ

ସେ ସର୍ବଂସହା ଧରିତ୍ରୀ ପରା

ସବୁ କଷ୍ଟକୁ ପିଇ ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children