Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUJATA DAS

Abstract Classics

4  

SUJATA DAS

Abstract Classics

ଦେବୀ

ଦେବୀ

1 min
303


କଳା କାଇଁଚ ହେ

  ଉଦାସରେ କିଆଁ

    ଦିଅ ଖାଲି ଥରେ ହସି

ଆସୁଛନ୍ତି ତୁମ

  ପ୍ରୀତି ପୁଜାରିଣୀ

   ପ୍ରଣୟ ମଧୁ ବରଷି ।


ନୀଳାଚଳେ ରହି

  ଜଳୁଛ କି ବନ୍ଧୁ

    ପ୍ରାଣପ୍ରିୟା ବିରହରେ

ଅସ୍ଥିର ହୃଦୟ

   ବ୍ୟଥିତ ପରାଣ

     ଶୂନ୍ୟତାର ଅଭିସାରେ ।


ମନେ ପଡୁଛି କି

   ଗୋପ ବୃନ୍ଦାବନ

    ନୀଳ ଯମୁନାର ଜଳ 

ମଧୁ ମାଳତୀରେ

  ଖଞ୍ଜା କୁଞ୍ଜବନ

    ଗୋପ ଗୋପାଙ୍ଗନା ମେଳ ।


ବଂଶୀ ଡାକୁଛି କି

   ରାଧା ରାଧା ବୋଲି

     ନୀରବ ନିଶିଥେ କାହିଁ

ଖୋଜୁଛି କି ମନ

   କଦମ୍ବର ବନ

     ମଧୁ ସ୍ପର୍ଶ ପ୍ରିୟା ରାଇ ।


ଧରଣୀ ହସୁଛି

   ମହକି ବାସୁଛି

     କସ୍ତୁରୀ ଚନ୍ଦନ ମଲ୍ଲୀ

ଆକାଶ ଦେହରେ

  ଆଙ୍କିଛି ସରାଗେ

    ବିବିଧ ଢଙ୍ଗେ ରଙ୍ଗୋଲି ।


କୃଷ୍ଣ ଅଷ୍ଟମୀରେ

   ଆସିଥିଲ ତୁମେ

     କଳା ମେଘ ପଟୁଆରେ

ଶୁକ୍ଳ ଅଷ୍ଟମୀରେ

   ରାଇ ବିନୋଦିନୀ

     ଭାଦ୍ରବ ବରଷା ଧାରେ ।


ପ୍ରକୃତି ପୁରୁଷ

  ଅପୂର୍ବ ମିଳନ

    ହସେ ଗୋପ ବୃନ୍ଦାବନ 

ଶ୍ରୀରାଧା ଗୋବିନ୍ଦ

   ଯୁଗଳ ମୂରତି

     ବିଭୋର ନାଚୁଛି ମନ ।


ରିମଝିମ ତାଳେ

  ନାଚୁଛି ବରଷା

     ପବନ ଗାଉଛି ଗୀତ 

ନଈ ପଠା ଧାରେ

   କାଶତଣ୍ଡୀ ହସେ

     ମେଲାଇ ଶୁଭ୍ର ପଣତ ।


ଜୟ ରାଧେ ରାଧେ

   ନାମ ସଂକୀର୍ତ୍ତନେ

     ପାପ ଯାଏ କ୍ଷୟ ହୋଇ

ନିରାକାର ସିଏ

  ଶକ୍ତି ସ୍ୱରୂପିଣୀ

     ନାରାୟଣୀ ଦୟାମୟୀ ।


ଆସ ଆଦିମାତା

   ବୃଷଭାନୁ ସୂତା

      ଦିଅ ଆଶିଷ ବରଷି

ହଟିଯାଉ ଦୁଃଖ

  ସଭିଙ୍କ ମନରୁ

     ଜଗତରେ ଭରୁ ଖୁସି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract