Ranjan kumar Mohanty

Inspirational

4  

Ranjan kumar Mohanty

Inspirational

ଦାୟିତ୍ୱ

ଦାୟିତ୍ୱ

1 min
346


ସୂରୁଜ ଆସନ୍ତି ମୁରୁଜ ପକେଇ 

ନେଇ କିରଣର ମାଳି 

ସନ୍ଧ୍ୟା ଆଣେ ପୁଣି ଶାନ୍ତିର ବାରତା 

କେତେ ତାରା ଫୁଲ ତୋଳି 

ନିଜର ଦାୟିତ୍ୱ ପାଳି 

ସରବେ ହସାନ୍ତି ଏଇ ପୃଥିବୀକୁ 

ସ୍ୱାର୍ଥକୁ ଦେଇଣ ବଳି 


ସଂସାର ଦାୟିତ୍ୱ ନିଏ ମା ଧରଣୀ 

କେତେ ଦୁଃଖକଷ୍ଟ ସହି 

ଛାତି ଚିରି ତାର ମୁକୁତାକୁ ଦିଏ 

ଜଗତ ମଙ୍ଗଳ ପାଇଁ 

ଜୀବନର ଗୀତ ଗାଇ 

ଦାୟିତ୍ୱ ନାଁରେ କରମର ଡ଼ଙ୍ଗା 

ଆଗକୁ ନିଅନ୍ତି ବାହି 



ପିତା ମାତା ପୁଣି ସନ୍ତାନ ଦାୟିତ୍ୱ 

ହରଷେ ତୁଲାଉ ଥାନ୍ତି 

ନିଜ ପେଟ କଥା ଭୁଲି ଯାଇ ମାଆ 

ସବୁ ଯେ ପରସି ଦ୍ୟନ୍ତି 

ସେ ଯେ ମମତା ମୂରତି 

ବାପା ପୁଣି ନେଇ ସଭିଙ୍କ ଦାୟିତ୍ୱ 

ଦିଅନ୍ତି ସାହାସ ଶକ୍ତି 



ବଡ଼ଙ୍କ ଦାୟିତ୍ୱ ବଡ଼ ତୁଲାଅନ୍ତି 

ସାନଙ୍କ ଦାୟିତ୍ୱ ସାନ 

ଗୃହିଣୀ ତୁଲାଏ ଗୃହର ଦାୟିତ୍ୱ 

ଛାତିକୁ କରି ପାଷାଣ 

ସହି ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ ମାନ 

ପୁରୁଷ ବି ହୁଏ ପୁରୁଷ ଉତ୍ତମ 

ତୁଲାଇ ଦାୟିତ୍ୱ ମାନ 



ଦାୟିତ୍ୱବୋଧ ଯେ ସଂସାରେ ଦୁର୍ଲ୍ଲଭ 

ନରକୁ କରେ ମହାନ 

ଦାୟିତ୍ୱ ପାଳେ ଯେ ସୁଚାରୁ ରୂପରେ 

କର୍ମବୀର ସେହି ଜାଣ 

କର୍ମ ତାର ଭଗବାନ 

ସେହି ସିନା ଲେଖେ ସଂସାର ସନନ୍ଦେ 

ଅମ୍ଳାନ ଅକ୍ଷରମାନ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational