Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

4  

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

ଦାରୁଣ ଶୀତକାଳ

ଦାରୁଣ ଶୀତକାଳ

1 min
10



ହେମନ୍ତ ଶେଷେ ଓହ୍ଲାଇ ଆସେ

   ଧରାକୁ ଶୀତରାଣୀ l

ବାପ ଆଳୟ ଯାଆନ୍ତି ମାଆ 

  ଶ୍ରୀକ୍ଷେତ୍ର ଠାକୁରାଣୀ ll

ମାଘ ମାସରେ ବାଘୁଆ ଜାଡ଼

   ହାଡ଼ ଉଠଇ ଥରି l

ବର ଗଡ଼ରେ ଧନୁ ଯାତରା

  କଂସ ମାରିଲେ ହରି ll

ବୁଢ଼ା କମ୍ବଳ ଘୋଡ଼ି ହୁଅନ୍ତି 

  ଶ୍ରୀକ୍ଷେତ୍ରେ ଶିରିପତି l

ପହିଲି ଭୋଗ ପାହାନ୍ତି ଖିଆ

  ଯଶୋଦା ଆସିଛନ୍ତି ll

ରାତିଟା ବଡ଼ ଦିନଟା ଛୋଟ

   ନପଡ଼େ ଟାଣ ଖରା l

ମକରେ ପୁଣି ବକର ହେବେ 

   ସୁରୂଜ ଦେବ ପରା ll

ଚୋରଙ୍କୁ ଭାଇ ଚାନ୍ଦିନୀ ରାତି

   ଦାରୁଣ ଶୀତକାଳ l

ଧନୀ କାଢ଼ିଲେ ଗଦି କମ୍ବଳ 

   ଗରିବଙ୍କର କାଳ ll

ମକର ମାସେ ଉତ୍କଳ ଦେଶେ

    ଜଗଜ୍ଜୀବନ ହରି l

ପଦୁଅଁ ବେଶ ହୋଇ ସୁବେଶ

   କଲ୍ୟାଣ ଥାନ୍ତି କରି ll

ବିଶ୍ଵ ଜନନୀ ଶ୍ୟାମ ବରଣି 

   ମାଆ ରଟନ୍ତି କାଳି l

ମାଘ ମାସରେ ପୁଜା ତାଙ୍କର 

  ବାଜଇ ପେଏଁକାଳି ll

ଶୀତଶେଷରେ ଗାଆଁ ସହରେ

   ସବୁଠି ଅଗୀ ଜଳେ l

ଅଗୀ ଜଳିଲା ଶୀତ ଟଳିଲା

  ରହିଛି କଥା କାଳେ ll 

ପୋଉଷ ମାଘ ଦୁଇଟି ମାସ 

  ଶୀତର ଥାଏ କୋପ l

କଳେଇ ଗଦା ଖଳାରେ ମାରି

    ଜଗନ୍ତି ପୁଅ ବାପ ll

ଶୀତର ଶେଷେ ବସନ୍ତ ଆସେ

  ଫଗୁଣ ଫଗୁ ଖେଳେ l

ଚୂତ ମୁକୁର ଅଙ୍କୁରି ଆସେ 

  ଚୂତ ତରୁର ଡାଳେ ll

ମାଆ ଭାରତୀ ବୁଲି ଆସନ୍ତି

   ବସନ୍ତ ଆଗମନେ l

ପଞ୍ଚସାୟକ ବିଦେଶ ବାର୍ତ୍ତା 

  ଗାଆନ୍ତି ପିକ ମାନେ ll

ବାର ମାସରେ ଛଅଟି ଋତୁ

   ଆସନ୍ତି ଚକ୍ରବତ l

ଧନ୍ୟ ଈଶ୍ୱର ଲୀଳା ତୁମ୍ଭର

  ଘେନ ମୋ ଦଣ୍ଡବତ ll

 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational