Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sandhya Rani Panigrahy

Abstract

5.0  

Sandhya Rani Panigrahy

Abstract

ଚିମୁଟାଏ ବିଶ୍ବାସ

ଚିମୁଟାଏ ବିଶ୍ବାସ

1 min
270


ସମୁଦ୍ର ପିଟି ହୁଏ ଛାତିରେ

ଲୋଟିଯାଏ ପାଦରେ

ଟିକିଏ ସ୍ପର୍ଶ ଚିମୁଟାଏ ଛୁଇଁବାକୁ

ପଥରରେ ବାଜି ଛିଟିକିବାକୁ

ପୁରା ଢେଉ ଶୀର୍ଷରେ ପହଞ୍ଚିବାକୁ

ପୁରା ଉପରେ ଖୁବ୍ ଉପରେ

ଆହୁରି ଅଧିକା ତା ଠାରୁ ଅଧିକାରେ

ଆଗର ଢେଉ ମନ ମାରିବସେ

କିଛି କହେନା ଅଧାରୁ ରୁଷେ

କୂଳରେ ନ ପହଞ୍ଚିବାର ଦୁଃଖର

ନ ଛୁଇଁ ପାରି ଅଧାରୁ ଫେରିଯିବାର

ଏ ଏମିତି ଉଠୁଥିବ ପିଟୁଥିବ ଫେରୁଥିବ

ଆଉ କିଛି ହେଉ ନ ହେଉ ମନରେ ରଖୁଥିବ

କିଛି ଦେବ ଛୁଇଁବ ଆଉ କିଛି ଫେରିପାଇବ

ପ୍ରେମରେ ଗୀତ ଗାଇ ପ୍ରୀତିଭରା ହେବ

ସେଇ ଆକୁଳତା ସେଇ ବ୍ୟସ୍ତତା

ସେଇ ନୀରବତା ସେ ବି ବିବ୍ରତା

ଥରରୁ ଥରେ ସେ ଭରସାର ଅତୁଟତା

ଧୋକା ଖାଇ ଯାଏ ପ୍ରେମଟା ମନର ଗହନତା

ଗନ୍ତାଘର ସେ ହୃଦବୋଧ ଏଥର ହେଲାଣି

ପ୍ରେମଟା ସହଜ ନୁହେଁ ବରଂ ମୂଲ୍ୟ ହ୍ରାସ କଲାଣି

ଯେତେଥର ସେ ଛୁଇଁବାରେ ଲାଗିଛି

ସେତେଥର ଝଟକା ଦେହକୁ ଦେଇଛି

ଆଉ ଛୁଇଁବ ନା ଅଛୁଆଁ ରହିବ

ମନକୁ ବୁଝାଉଛି ଆରଥରକୁ ବି ଭଲପାଇବ

ପାଦରେ ଚାଲି ଚାଲି ଆସିବ

ନୀରବରେ ଅଲତାଗାର ଲଗାଇବ

କିଛି ବୁଝିବ କିଛି ଏଥର ଶୁଣିବ

ସାଥିରେ ରହି ହସିକି ସହିବ

ଏତିକି ସହିବାକୁ ବି କିନ୍ତୁ ବିଶ୍ବସ୍ତ ରହିବ

ଏମିତିରେ ଆସିବ ଯିବଟା ବ୍ୟର୍ଥ ନ ହେବ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract