Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Sahu

Inspirational

3  

Niranjan Sahu

Inspirational

ବୋଉ

ବୋଉ

1 min
379


ବୋଉ ଡାକ ନୁହେଁ ଛୋଟିଆ ଡାକଟେ  

ବୁଝିବା ବ୍ୟକ୍ତି ହିଁ ବୁଝିବ

ଯେଉଁଦିନ ବୋଉ ଡାକ ବୁଝିଗଲା

ଜୀବନ ସାର୍ଥକ ହୋଇବ ।


ଏଇଦୁନିଆଁ କୁ ଦେଖେଇଲା ଯିଏ

ଦସମାସ ଗର୍ଭେ ଧରି

ନିଜ ଖିର ଦେଇ ବଡ଼ କରାଇଲା

ଲାଳନ ପାଳନ କରି ।


ଏଇ ଦୁନିଆଁ ରେ ଯେତେ ବି ଅଛନ୍ତି

କେହିନୁହେଁ ତାହା ପରି

ବୋଉ ହିଁ ସ୍ୱର୍ଗ ବୋଉ ହିଁ ଗର୍ବ

ବୋଉ ହିଁ ଆଶିଷ ଧାରୀ ।


ବୋଉ ବୋଉ ବୋଲି ଥରେ ଡାକିଦେଲେ

ମନରେ ଜୋ ଶାନ୍ତି ମିଳେ

କହିପାରିବ କି ଆହେମୋର ବନ୍ଧୁ

ଆଉ କେଉଁଥିରେ ମିଳେ ।


ବୋଉ ସିନା ଦେଖେ ପୁଅର ପେଟକୁ

ଆଉ କିଛି ଦେଖେନାହିଁ

ସନ୍ତାନର ପେଟ ପୁରିଯାଇଥିଲେ

ଆଉ କିଛି ଚାହେଁ ନାହିଁ ।


ବୋଉ ଡାକ ଗୋଟେ ଏମିତି କା ଡାକ

ଶବ୍ଦ ନାହିଁ କହିବାକୁ

କେଡେ କେଡେ ଜ୍ଞାନୀ ଅବା ମହାଜ୍ଞାନୀ

ହାରିଛନ୍ତି ବୁଝିବାକୁ ।


ଶବ୍ଦ ଗ୍ରନ୍ଥରେ ଯେତେ ଅଛି ଶବ୍ଦ

ବୋଉ ଶବ୍ଦ ଅଟେ ନିଆରା

ବୋଉ ବିନା ଏଇ ଦୁନିଆରେ ସବୁ

ହୋଇଯିବେ ବେସାହାରା ।


ଖୁସିରେ ଯଦି ରହିବାକୁ ଚାହଁ

ମୋର ଅନୁରୋଧ ରଖିବ

ବୋଉର ସେବା ଯଦି ତୁମେ କର

ସୁନାର ସଂସାର ଗଢ଼ିବ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational