Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

jyotsna mayee panda

Abstract

4  

jyotsna mayee panda

Abstract

ବୋଝିଲା ମନ....

ବୋଝିଲା ମନ....

1 min
192


ନିଶବ୍ଦ ରାତିରେ ଭାହୁଥାଏ ଖାଲି

ବିଗତ ଦିନ ର ସ୍ମୃତି ସବୁ ମୁହିଁ

ଆଖି ରେ ଆଜି ମୋ ନିଦ ଆସୁନାହିଁ

ଲୋତକ ରେ ଭରେ ମୋ ନୟନ ଦୁଇ l

କହିବି କାହାକୁ ଅକୁହା ବେଦନା

ହୃଦୟ କାନ୍ଦେ ମୋ ବାହୁନି ବାହୁନି

ନିଃସଙ୍ଗ ଜୀବନେ ଚାହିଁଥିଲି ସାଥି

ପାରିବ କି ଟିକେ ସ୍ନେହ ବୁଣିଦେଇ l

ଦୁନିଆ ଟା ଆଜି ଲାଗେ ରଙ୍ଗ ହୀନ

ଜୀବନ ଟା ଲାଗେ ତୁଚ୍ଛ ଆଶା ଶୂନ୍ୟ

ଭଲ ପାଇଥିଲି ଜୀବନଠୁ ବଲି

ସ୍ନେହ ବଦଳରେ ଘୃଣା ମୁଁ ପାଇଲି l

ସୁଖ ବଦଳ ରେ ଦୁଃଖ ଭରି ଦେଲ

ଦୁନିଆ ବାଜରେ ଚାହଁଥିଲି ସାଥି

ସୁଖ ର ସଉଦା କିଣିବିଜେ ମୁଁହି

ଆଶା ମୋର ଖାଲି ଆଶା ରେ ରହିଲା

ଲୁହ ର ସଉଦା କିଣିଲ ମୋ ପାଇଁ l

ଉଜୁଡା ମୋ ଘର ଉଜୁଡା ସଂସାର

କେତେ ତୋଳୁ ଥିଲି ମିଛେ ବାଲିଘର

ବୁଝିଲ ନି କେବେ ହୃଦୟ ମୋହର l

ଆଜି ମୁଁ ଭାବୁଛି ଭାଷା ହରା ହୋଇ

ଯାହା ବି ଦେଇଛ ଉପହାର ଭାବି

ଜୀବନ ସାରା ମୁଁ ସାଇତି ରଖିବି

ସାରା ଜୀବନ ମୁଁ କୋହ ର ଜୁଇ ରେ

ତୁମ ପାଇଁ ସାଥି ଝୁରି ମରୁଥିବି

ତୁମ ପାଇଁ ସାଥି ଝୁରି ମରୁଥିବି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract