Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

3  

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

ବନ୍ଦେ ପ୍ରଭୁ ହନୁମାନ

ବନ୍ଦେ ପ୍ରଭୁ ହନୁମାନ

1 min
107



ବନ୍ଦେ ପ୍ରଭୁ ହନୁମାନ ଅଞ୍ଜନାର ବଳା l

ମହା ବଳବନ୍ତ ପ୍ରଭୁ ସ୍ୱର୍ଣ୍ଣଲଙ୍କା ଜଳା ll

ଜୟ ସଂକଟହରଣ ଜୟ ହେ ମାରୁତି l

ପବନ ନନ୍ଦନ ତୁମ ବାୟୁବେଗ ଗତି ll

ମହା ମେଘ ରୂପ ଧରି ସାଗର ଲଙ୍ଘିଲ l

ଲଙ୍କାପୁର ଲଙ୍କିନିକୁ ଚାପୁଡ଼େ ମାରିଲ ll

ଅଶୋକକାନନେ ପଶି ବନ ଉଜାଡ଼ିଲ l

ସୀତା ଠାବକରି ସ୍ଵର୍ଣ୍ଣମୁଦ୍ରିକାକୁ ଦେଲ ll

ମୁଖେ ଦେଇ ଚୂନକାଳି ଲଙ୍କାର ଅସୁର l

ଘରଘର ବୁଲାଇଲେ ନେଇ ଲଙ୍କାପୁର ll

ଜଳେଇ ମାରିବ ପୁଣି ! ରାବଣଟା ମୂର୍ଖ l

ଘୃତତୈଳ ଶୂନହେଲା ଲଙ୍କାପୁର ଯାକ ll

ଲାଙ୍ଗୁଳେଲାଗିଲା ତବ ଯହୁଁ ବୈଶ୍ୱାନର l

ସ୍ୱର୍ଣ୍ଣଲଙ୍କା ଜାଳି କରି ଦେଲ ଛାରଖାର ll 

ଭୀମଙ୍କ ଅଗ୍ରଜ ପ୍ରଭୁ ସ୍ମରିଲେ ଅଚ୍ୟୁତେ l

କପିଧ୍ଵଜ ବିଜେକଲ ନନ୍ଦିଘୋଷ ରଥେ ll

କାଳ କାଳ ପାଇଁ ପ୍ରଭୁ କଥା ରହି ଗଲା l

'ଗନ୍ଧମାର୍ଦ୍ଦନ ଉପାଡ଼ି ହନୁ ଆଣି ଥିଲା' ll

ନମସ୍ତେ ନମସ୍ତେ ଆହେ ମହାବଳବନ୍ତା l

ସଙ୍କଟ ମୋଚନ ପ୍ରଭୁ ସର୍ଵଶାସ୍ତ୍ର ଜ୍ଞାତା ll

ତବ ନାମ ସ୍ମରଣରେ କଟେ ସର୍ବପୀଡ଼ା l

ଜୀବନ୍ତଦେବତା ପ୍ରଭୁ ଚତୁର୍ଯୁଗେ ଛିଡ଼ା ll

ନମଃ ନମଃ ମହାକପି ନମଃ ମହାବଳ l

ଶ୍ରୀକ୍ଷେତ୍ରର ଚତୁର୍ଦ୍ୱାରେ ଅଛ ଦ୍ଵାରପାଳ ll

ତବ ପାଶେ ଅଛି, ରାମ ନାମ ରସାୟନ l

କଣ ମାତ୍ର ମାଗେ ମୁହିଁ ଆଜନ୍ମୁ ଅଜ୍ଞାନ ll

ନମସ୍ତେ ନମସ୍ତେ ଦେବ ନମସ୍ତେ ମାରୁତ l

ବିଦ୍ୟା, ବୁଦ୍ଧି, ଜ୍ଞାନ ଦିଅ ପ୍ରଭୁ ଜ୍ଞାନବନ୍ତ ll

    


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational