Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalandi pal

Abstract

4  

Kalandi pal

Abstract

ЁЯМ╣рмнрмХрмдрм┐ рмЙрмЗрмБрм▓рнЗ ЁЯМ╣

ЁЯМ╣рмнрмХрмдрм┐ рмЙрмЗрмБрм▓рнЗ ЁЯМ╣

1 min
406



рм╕рнБрм░рнБрмЬ рмЙрмЗрмБрм▓рнЗ рм╣рм╕рмЗ рморнЗрмжрм┐рмирнА

рмЪрм╛рмирнНрмжрм┐рмирнА рмЙрмЗрмБрм▓рнЗ рм╣рм╕рмЗ рм░рмЬрмирнА.

рмнрмХрмдрм┐ рмЙрмЗрмБрм▓рнЗ рм╣рнГрмжрнЯрм░рнЗ рмерм░рнЗ

рмнрм┐рмЬрм┐ рмпрм╛рмП рмкрнНрм░рм╛рмг рм╕рнЗрм╣рм┐ рмнрмХрнНрмдрм┐ рмЬрм│рнЗ

    рм╣рм╕рм┐ рмЙрмарнЗ рмд рмЬрнАрммрмирнА l0l


рмкрмжрнБрмЕрмБ рмлрнБрмЯрм┐рм▓рнЗ рм╢рнЛрм╣рнЗ рмкрнБрм╖рнНрмХрм░рм┐рмгрнА

рммрм╛рм░рм┐ рмзрм╛рм░рм╛ рмерм┐рм▓рнЗ рм╢рнЛрм╣рнЗ рмирм┐рм░рнНрмЭрм░рм┐рмгрнА

рмнрмХрмдрм┐ рмкрмжрнБрмЕрмБ рм╣рнГрмжрм░рнЗ рмлрнБрмЯрм┐рм▓рнЗ

рмнрмХрмдрм┐рм░ рм╕рнНрм░рнЛрмд рмормирм░рнЗ рммрм╣рм┐рм▓рнЗ

      рмХрнЗрмЙрмБрмарм┐ рморми рморм╛рмирнЗрмирм┐ l1l


рм╕рнНрн▒рм░ рмЫрмирнНрмжрнЗ рммрм╛рмЗ рм╣рнБрмЕрмЗ рм░рм╛рмЧрм┐рмгрм┐.

рм╕рм╛рмЧрм░рнЗ рморм┐рм╢рм┐рм▓рнЗ рм╕рм╛рм░рнНрмермХ рмдрмЯрм┐рмирнА

рмдрнЛ рмкрнНрм░рнЗрморм░рнЗ рммрм╛рмЗ рм╣рнЗрм▓рнЗрмП рмЬрнАрммрми

рмкрнНрм░рнЗрмо рм╕рм╛рмЧрм░рм░рнЗ рморм┐рм╢рм┐ рм╣рнЗрмм рмзрмирнНрнЯ

    рмХрм░рм┐ рм╕рмжрм╛ рмормерм╛ рмормгрм┐ l2l

  


Rate this content
Log in

More oriya poem from Kalandi pal

Similar oriya poem from Abstract