Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Mishra

Classics

3  

Sarojini Mishra

Classics

ବିଶ୍ଵକର୍ତ୍ତା ତୁମେ ବିଶ୍ଵବିହାରୀ

ବିଶ୍ଵକର୍ତ୍ତା ତୁମେ ବିଶ୍ଵବିହାରୀ

1 min
150


ଏ ବିଶ୍ଵ ତୁମର ହେ ବିଶ୍ଵକରତା

ସାରା ସୃଷ୍ଟି ତୁମ ଦାନ

ପାହାଡ଼ ଝରଣା ସବୁଜ ବନାନୀ

ସବୁଠି ଯେ ହାତ କାମ । 


ଶିଶୁର ହସରେ ମାଆର ପ୍ରେମରେ

ବାପାଙ୍କ କର୍ମଧାରା ରେ

ମାଟିର ମହକେ ଫୁଲ ସୁବାସରେ

ପାଏ ଫଳ ମିଷ୍ଟତାରେ ।


ତୁମ ସଂସ୍କୃତିର ମହାନ ସ୍ରୋତରେ

ବିଶ୍ଵ ସର୍ବଦା ପ୍ଳାବିତ

ପାରିଲା ପଣିଆ ହାରି ଯାଏ ଯେବେ

ତୁମକୁ ଡାକେ ସତତ ।


ହର୍ତ୍ତା କର୍ତ୍ତା ତୁମେ ତୁମେ ବିଶ୍ଵକର୍ତ୍ତା

ଆହେ ଜଗତର ନାଥ

ସବୁ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ ତୁମରି ହାତରେ

କିମ୍ପା ମଉନେ ବସିଛ ।


ହେ ପରମ ପିତା ହେ ବିଶ୍ଵ ନିୟନ୍ତା

ବିଶ୍ଵ ଭାସେ ପାପ ଜଳେ

ହେ ବିଶ୍ଵ ନିୟନ୍ତା ନିୟନ୍ତ୍ରଣେ ରଖ

ବିଶ୍ଵ ବଞ୍ଚୁ ଆନନ୍ଦରେ ।


ହେ ବିଶ୍ଵନିୟନ୍ତା ନିୟନ୍ତ୍ରଣ ରେଖା

ମାନବ ପାଇଁ କି ଟାଣ

ମାନବିକତାର ଅପୂର୍ବ ପରଶେ

ବିଶ୍ଵକୁ ଯେ ଛୁଇଁ ଦିଅ ।


ତୁମେ ଅଟ କର୍ତ୍ତା ତୁମେ ବି କାରଣ

ସମସ୍ୟାରେ ସମାଧାନ

ତୁମେ ପୁଣି ଧର୍ମ ତୁମେ ବି ଧାରଣ 

କର ଦୁଃଖ ନିବାରଣ ।


ହେ ବିଶ୍ୱ ନିୟନ୍ତା ଓହ୍ଲାଇ ଆସ ହେ

ଏ ଧରାଧାମକୁ ଥରେ

ତୁମ ସୃଷ୍ଟି ପୁଣି ସୁନ୍ଦର ହେଉ

ତୁମରି ନିୟନ୍ତ୍ରଣରେ ।

  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics