Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sangita Mishra Satapathy

Tragedy

3  

Sangita Mishra Satapathy

Tragedy

ବିଳାପିତ ମାତୃତ୍ବ

ବିଳାପିତ ମାତୃତ୍ବ

1 min
163



 ଉଠିପଡ ଧନ ଉଠିପଡ

 ଖାଇ ନାହୁଁ କେତେବେଳୁ ଧନ

ଲାଗି ଗଲାଣି ତ ପେଟ ତୋର।


ବାବୁ ଘରେ ଥିଲା ଆଜି ଭୋଜି

ଫେରିବା ଡେରି ହୋଇଲା ବୋଲି କି

ରୁଷି କି ନିଦରେ ଶୋଇଛୁ କି।


କେତେ ଭୋଜି ଭାତ, ଖିରୀ, ପୁରି,

ଧନ ମୋ ଥିବ ଭୋକ ଉପାସରେ

ହୃଦ ହେଉଥିଲା ମୋର କୋରି ।


ବଡଲୋକଙ୍କର ବଡ ଭୋଜି

ଖାଇବା ଅଳ୍ପ ଫିଙ୍ଗିବା ବେଶୀ

ଅଳିଆଦାନୀରୁ ଆଣିଛି ଗୋଟାଇ

ତୋ ପାଇଁ ଧନ ମୁଁ ସେଠୁ କିଛି।


ବଡ ବୁଝନ୍ତିନି ମନକଥା

ପିଲାଟିଏ ଖିରି ଦନା ଦେଲା 

ଯତନେ ଆଣିଛି ଖାଇପକା

କରିବିନି ଆଉ ଜମା ଡେରି

ଆ ମୋ କୋଳକୁ ଧନମାଳି

ଉଠୁନି କାଇଁ ମୋ ଶଙ୍ଖାଳି।


କି କରିବି ଆଉ ଏଇ ଖିରି

ଜଗନ୍ନାଥ ଶୁଣ ଏଇ ଅଳି 

କରନା କାହାକୁ ହତଶିରୀ।



Rate this content
Log in