Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Romance Inspirational

3  

Hrushikesh Satpathy

Romance Inspirational

ବିକ୍ଷିପ୍ତ ବ୍ୟଞ୍ଜନବର୍ଣ୍ଣ

ବିକ୍ଷିପ୍ତ ବ୍ୟଞ୍ଜନବର୍ଣ୍ଣ

1 min
188



ଅଭିମାନ ତୁମ ମୋ' ବର୍ଣ୍ଣବୋଧର

ସ୍ୱର୍ଣ୍ଣାକ୍ଷରୀ ସ୍ୱରବର୍ଣ୍ଣ !

ମୁଁ ତ ମତ୍ସ୍ୟଜୀବୀ ତୁମ ସାଗରର

ବିକ୍ଷିପ୍ତ ବ୍ୟଞ୍ଜନବର୍ଣ୍ଣ !


ତୁମ ଅଭାବରେ ମୋ' ଭାଵ ତରଙ୍ଗ

ଆତ୍ମାହୀନ ଅନ୍ତାକ୍ଷରୀ !

ସ୍ୱର ଯୋଖୁ ଯୋଖୁ ସ୍ୱର ହଜିଯାଏ

ଉଦ୍ଭଟ ହୁଏ ଲହରୀ !


ସପନମାନେ ବି ଏତେ ସ୍ୱାର୍ଥପର

ଚହଲାଇ ସୂକ୍ଷ୍ମ ମନ !

କ୍ଷଣିକ ଭିତରେ ଆସ୍ଥା ବାଢ଼ିଦେଇ

ହୋଇଯାନ୍ତି ଆସ୍ଥାହୀନ !


ସୁଖର ସଂଜ୍ଞା ମୁଁ ଖୋଜି ବି ପାଉନି

ତା' ରଙ୍ଗ ବହୁଚର୍ଚ୍ଚିତ !

କେତେବେଳେ ସାଜେ ଆଶା ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ 

କେବେ ତା' ରଙ୍ଗ ଲୋହିତ !


କେତେବେଳେ ତୁମେ ପଦ୍ମାଳୟା ,ପୁଣି

କେବେ ବାଣୀ ଆବାହନୀ !

ସଂସାରର ନାମ ତୁମରି ନାମରେ

ଖଞ୍ଜିରଖିଛି ବିନ୍ଧାଣି !


ମୁଁ ମାତ୍ର ମଣିଷ ଅତି ଅଳ୍ପାୟୂଷ

ତୁମରି ସାନ୍ନିଧ୍ୟ ଖୋଜେ !

ତୁମ ନିରୀହତା ତୁମ ସରଳତା

ମୋ' ମନ ଉଦ୍ୟାନେ ହଜେ !


ବଞ୍ଚିବାକୁ ଯେବେ ଇଚ୍ଛା ଅପସରେ

ସଜାଇ ସାଗର କନ୍ୟା !

ତୁମ ଚିତ୍ରଲିପି ହୃଦୟରେ ଆଙ୍କି

ଖୋଜେ ଆଶ୍ରୟ-ଅନନ୍ୟା !


ତୁମ ନୀରବତା ଦିଏ ମନେ ବ୍ୟଥା

ତଥାପି ମୁଁ ମହାଭୀଷ୍ମ !

ତୁମେ ନୁହଁ କୁରୁସଭାର ଦ୍ରୌପଦୀ

ମୁଁ ନୁହେଁ କପଟୀ କୃଷ୍ଣ !


ସେଦିନର ସେଇ କୁରୁସଭା ଥିଲା

କଳଙ୍କର କଳା ଛାଇ !

ଦ୍ଵିତୀୟ କଳଙ୍କ ଆଙ୍କିବ କାହିଁକି

ମିଛର ଦ୍ରୌପଦୀ ହୋଇ !


ହେବାକୁ ଚାହେଁନି ମୁଁ ସେଇ ଶ୍ରୀକୃଷ୍ଣ

ମାୟାମିରିଗ ମଣିଷ !

ମୁଁ ଜଣେ ମାନବ ତୁମ ସାନ୍ନିଧ୍ୟର

ଖୋଜେ ସୁଦୀର୍ଘ ଆୟୁଷ !


ପ୍ରିୟତମା ଡାକି ପ୍ରଶ୍ନବାଚୀ ହେବି

ସେ ଜିଜ୍ଞାସା ମୋର ନାହିଁ !

ବରଂ ତୁମପାଇଁ ଫଗୁଣ ଫୁଲରେ

ରହିବି ବସନ୍ତ ହୋଇ !


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance