Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nihar Ranjan Acharya

Inspirational

4.5  

Nihar Ranjan Acharya

Inspirational

ବିଧିର ବିଧାନ

ବିଧିର ବିଧାନ

1 min
244



ଆସିବା ଯିବାଟା ଦୁନିଆର ରୀତି 

ହେବ ନାହିଁ କେବେ ଆନ, 

ହାଟ ସରିଗଲେ ବାଟ ଧରି ଯିବା 

ଏହାହିଁ ବିଧି ବିଧାନ ।


ଏତେ ରାଗ ରୋଷ କରନାହିଁ ବନ୍ଧୁ 

ଦୁଇ ଦିନର କୁଣିଆ, 

ଦୁଃଖ ନେଇ ସୁଖ ବାଣ୍ଟି ଦେଇଥିଲେ 

(ବଞ୍ଚି )ଥିବ ମଣିଷ ପଣିଆ ।


ଏନ୍ତୁଡ଼ି ଶାଳରୁ ମଶାଣିର ନିଆଁ 

ମଝିରେ ଖେଳେ ଜୀବନ, 

ଦେବା ନେବା ଏଠି ହିସାବ ହୁଅଇ

ସେଠାରେ ହୁଏ କରମ ।


ରାଜା ହୁଅ ଅବା ଫକୀରଟେ ହୁଅ 

ସବୁ ଫେରିବା ଯେ ଦିନେ, 

ଖାଲି ହାତେ ଆସି ଖାଲି ହାତେ ଆମେ

ଶେଷେ ଫେରିବା ଶ୍ମଶାନେ ।


ଛଅ ଖଣ୍ଡ କାଠ ପାଳଦୌଡ଼ି ଲୋଡ଼ା 

ଚାରି କାନ୍ଧେ ଯିବା ପାଇଁ, 

ସମାଧି ଦେବାକୁ ଲୋଡ଼ା ମାତ୍ର ହୁଏ 

ସାଢ଼େ ତିନି ହାତ ଭୂଇଁ ।


ରାମ ନାମ ସତ୍ୟ ହରି ନାମ ସତ୍ୟ 

ଶେଷ ଗୀତ ଶୁଣୁଥିବା, 

ଏକା ଆସିଥିଲେ ଯିବା ବେଳେ ମଧ୍ୟ 

ଏକା ଏକା ଫେରି ଯିବା ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational