Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SAHITYA TARJUMAN

Abstract Tragedy Classics

4  

SAHITYA TARJUMAN

Abstract Tragedy Classics

ଭଙ୍ଗା ଖେଳନା

ଭଙ୍ଗା ଖେଳନା

1 min
255


ଦୁଃଖ  ଯନ୍ତ୍ରଣାରେ  ଭରା  ଏ ଦୁନିଆ, 

ସୁଖ   ସମୃଦ୍ଧିର   କଳ୍ପନା   ଖୋଜୁଛି, 

ଅଳିଆ   ଗଦାରେ   ଖାଇବାକୁ  କିଛି, 

ଖେଳିବାକୁ ଭଙ୍ଗା ଖେଳନା  ଖୋଜୁଛି ।


ବାପା ମା’ଙ୍କ ପାଇଁ, ବୃଦ୍ଧାଶ୍ରମ ଖୋଲି,

ପୂଣ୍ୟ    କରୁଥିବା   ଖବର   ମିଳୁଛି,

ନିଜ  ଘରେ  କିଏ   ଦେଇଛି ଆଶ୍ରୟ, 

ଏମିତି  ବି  କିଛି,  ସୂଚନା  ଖୋଜୁଛି ।


ଭାରତୀୟ  ହେବା,  ଗର୍ବର  ବିଷୟ, 

ଓଡ଼ିଆ  ତ ମୋର,  ଅଟେ ପରିଚୟ, 

କେବଳ  ମାନବ  ହୋଇ ବଞ୍ଚି ହେବ, 

ଏମିତି  ବି   କିଛି  ରଚନା  ଖୋଜୁଛି ।


ମଣିଷକୁ   ମାରି     ପାରୁଛି   ମଣିଷ,

ବୁଝି   ପାରିବାରେ  ଅଟେ ମୁଁ  ଅକ୍ଷମ, 

କବିଙ୍କ  ଭାଗ୍ୟରେ  ସୁଖ ନାହିଁ ବେଶି, 

କାନ୍ଦିବାକୁ ଟିକେ  ବାହାନା  ଖୋଜୁଛି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract