Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

BISWESWAR MAJHI

Inspirational

4.4  

BISWESWAR MAJHI

Inspirational

ଭାଇ ଭଉଣୀ ସମ୍ପର୍କ

ଭାଇ ଭଉଣୀ ସମ୍ପର୍କ

1 min
72


ଧର୍ମ ସଂକଟର ବେଳ ଲୋ ବଉଳ 

       ଧର୍ମ ସଂକଟର ବେଳ

ଭାଇ ଠାରୁ ବଡ ସମ୍ପର୍କ ନାହିଁ ଲୋ

       ଭାଇ ଠାରୁ ବଡ ବଳ ।


ଭାଇ ଭଉଣୀର କି କଥା କହିବି

     ବଉଳ ଲୋ ଡେରି କାନ

ଭାଇ ଜିଉନ୍ତିଆ ଭ୍ରାତୃ ଦ୍ୱିତୀୟା

      ରକ୍ଷା ବନ୍ଧନର ମାନ ।


ଓଡିଆ ଘରର ମୁଖିଆ ସେ ପରା

       ଭାଇ ଭଉଣୀଙ୍କୁ ଧରି

ରତ୍ନ ସିଂହାସନ ମଣ୍ଡନ କରନ୍ତି 

     ଏକତା ମନ୍ତ୍ର ଆବୋରି ।


ଭଉଣୀଙ୍କ ହାତ ନାହିଁ ଦୁଇ ଭାଇ

       ଦୁଇ ହାତ ବଢାଅନ୍ତି

ମଝିରେ ବସାଇ ଅଭୟ ଦିଅନ୍ତି

      ଜଗତେ ଶିକ୍ଷା ଦିଅନ୍ତି ।


ଭାଇ ଭଉଣୀଙ୍କୁ ଧରି ଜଗନ୍ନାଥ

      ବାହାରିଲେ ଗୁଣ୍ଡିଚାକୁ

ବଡ ଭାଇ ଆଗେ ମଝିରେ ଭଉଣୀ

      ଜଗତେ ଦେଖାଇବାକୁ ।


ଘରଣୀ ଋଷିବେ ଜଣା ନାହିଁ କିବା

      ଆସିବେ ପଛରେ ଖୋଜି

ସେ ପାଇଁ ଜଗାର ତିଳେ ଚିନ୍ତା ନାହିଁ

      ଗୁଣ୍ଡିଚାରେ ମନ ମର୍ଜି ।


ଫେରିଲେ ପଛକୁ ଘରଣୀଙ୍କୁ ଖୁସି

       କରିବାର ମନ୍ତ୍ର ଜଣା

ସ୍ୱାମୀ ହୋଇ ଯଦି ସେତିକି ନ ଜାଣ

       ହେବ କି ଘର କରଣା !


ଭାଇ ଭଉଣୀର ସମ୍ପର୍କ ବଉଳ

      ମହା ସଂକଟରେ ଆଜି

ଜଗତ ନାଥଙ୍କୁ ଗୁହାରି କରୁଛି

      ସମ୍ପର୍କକୁ ଦିଅ ମାଜି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational