Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sunanda Mohanty

Abstract Classics Thriller

4  

Sunanda Mohanty

Abstract Classics Thriller

ଭାବର ଠାକୁର

ଭାବର ଠାକୁର

1 min
367


ଆନ୍ତର୍ଜାତିକ ଦିବସରେ କରିଯିବା ଦାନ

ଅରଜିବା ମହାପୁଣ୍ୟ

ଅଢେଇ ଦିନର ତୁଚ୍ଛ ଏ ଜୀବନ ଧନ

ଦୁଃଖୀଙ୍କୁ କରିବା ଦାନ ।


ଭାବ ବିନୋଦିଆ ଭାବର ଠାକୁର

କାହାକୁ ଦେଇଛି ଧନ

କାହାକୁ କରିଛି ପ୍ରାରବ୍ଧ କର୍ମ ବଳେ

ଐଶ୍ଵର୍ଯ୍ୟ ବିଭବ ପ୍ରଦାନ ।


ଜୀବ ଯିବା ବେଳେ କିଏ କିଛି ନନେବେ

କେବଳ ମାନ ସମ୍ମାନ

ଥିଲା ଜଣେ ଦାତା ବୁଝୁଥିଲା ଦୁଃଖ

ହାତେ ବିଜେ ଭଗବାନ ।


ଉପାସ ଭୋକ ଯନ୍ତ୍ରଣା ଦୁଃଖ ରୋଗ ଶୋକ

ଜୀବନ ଲାଗେ ଶ୍ମଶାନ

କିଏ ନେଇଯିବ ସାଥେ ଅରଜିବା ଧନ

ନେବ ଖାଲି ପାପ ପୁଣ୍ୟ ।


ଦାନା କନା ବାସ ପ୍ରାପ୍ତି ମଣିଷର ତୃପ୍ତି

ଲେଖା ଅଛି ଅଭିଧାନ

ଭାବର ଠାକୁର ଭାଗ୍ୟ ବିଧାତା ଲେଖିଛି

ଯଶ ଗୌରବ ମାନ ।


ମଣିଷପଣିଆ ଭରିଛି ମଣିଷ ଭିତରେ

ଜୀବନ କରିବାକୁ ଧନ୍ୟ

ଦେଖି ଶୁଣି ପଢି ଶିଖି ଯିବା ଦେଇ ଦାନ

ଗରୀବର ମଣିଷ ହିଁ ଭଗବାନ ।


ମାନବ ସେବା ମାଧବ ସେବା ମଣି କରୁଥିବା

ଦାନ ପୁଣ୍ୟ ମହାଧନ

ଜୀବ ଛାଡ଼ି ଗଲାବେଳେ ସାଥେ ନେବା କାଳେ

ମଣିଷପଣିଆ ଯଶ ଗୌରବ ମାନ ।


ଅନ୍ୟକୁ ସ୍ନେହ ଶାନ୍ତି ସୌହାର୍ଦ୍ୟ ଦେଇ

ରଖିଯିବା ଉପମାରେ ଉପମାନ

ଟିକେ ଆନ୍ତରିକତା ଟୋପେ ଭଲପାଇବା ଦେଇ

ସାହାଯ୍ୟକାରୀର ବଢ଼ାଇବା ସମ୍ମାନ ।


ପରିବାର ହେଉ ସାମାଜିକ ସ୍ତର ଅବା ପଡୋଶୀଙ୍କୁ

ଭାବିବା ବନ୍ଧୁ ପରିଜନ

ଶାନ୍ତି ସଂହତି ଇଶ୍ୱର ଭାବ ପ୍ରୀତି ଓ ମୈତ୍ରୀ

ହେଉ ଜୀବନର ସମ୍ବେଦନ ।


ଦଶଟି ବରଷ ବିତି ଗଲାଣି ଏ ବିଷୟରେ ବୁଝି

ତଥାପି ବୁଝିବା ଥିବ ଯଦି ସନ୍ଦିହାନ

ଆର୍ଟ ଅଫ ଗିଭିଂର ମହତ ପଣିଆ ସମୟନୁକ୍ରମେ

ଖାଦ୍ୟ ବସ୍ତ୍ର ଅଙ୍ଗ ଦାନ

ଅନୁଭୂତି ସହ କୃତଜ୍ଞତା ଯୋଡି ଦେଇ ଦେଖ

ବିଶ୍ୱକଲ୍ୟାଣର ଏହି ଗୋଟେ ଦିନ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract