Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanta Beuria

Abstract

4.0  

Prasanta Beuria

Abstract

ବଧୂ ବେଶରେ ଆତ୍ମା

ବଧୂ ବେଶରେ ଆତ୍ମା

1 min
179


ରେ ଆତ୍ମା !

ନବବଧୂ ସାଜି ଏ ଦେହକୁ ଛାଡି,    

ମହାଶୂନ୍ୟର ଆବର୍ତ୍ତନ ନିକଟକୁ ତୁ ଚାଲିଯା ।      

ଆଜିଠାରୁ ସେ ତୋ' ହାତ ଧରିବ ।    

ତୋ ସଂଭ୍ରମିତ ଅଵଗୁଣ୍ଠିତ ଅଙ୍ଗକୁ, 

ମୃଦୁ କୌତୁହଳରେ,  

ପ୍ରକାଶର କିରଣ ସ୍ପର୍ଶ କରାଇବ । 

ତୋ' ସହିତ ରହସ୍ୟର କଥା, 

ସେହି ହିଁ ଆଜିଠାରୁ ନିଭୃତରେ କରିବ । 

  

ତୋର ତ ସେ ପ୍ରାପ୍ୟ । 

ଯେ ଯାହା ଭାବୁ , ଲକ୍ଷ୍ୟ ତୋର ସେଇଠିକି ।  

ଯେଉଁ ଆଡକୁ ବଙ୍କେଇ ଦେଲେ ବି,   

ତୋ ପଥ ମୋଡ଼ି ମୋଡ଼ି ହୋଇ, 

ସିଧା ସେଇଠି ଦିନେ ମିଶିବ ।   

ତୁ ତା'ର, ସେ ତୋ' ଆପଣାର ।     

ରେ ଆତ୍ମା ! 

ତୁ ହେଲୁ ଆଜି ମୁକ୍ତ । 

ମହାଶୂନ୍ୟର ଆବର୍ତ୍ତନ ନିକଟକୁ ତୁ ଚାଲିଯା ।  


ପଛରେ ଛାଡି ଗଲୁ ଏହି ଦେହର ଘର, 

ପରିଚିତ ପରିଜନ, ଆତ୍ମୀୟ, ଆଉ ‘ମୁଁ’ ।  

କିନ୍ତୁ ଦୁଃଖ କରନା । 

ମୁଁ ଥିଲି ଏତେ ଦିନ ତୋ ସହ ଆପଣାର ହୋଇ ।  

ମିଛ ନଗରରେ, ଅଧା ସପନକୁ ଆଖିରେ ଧରି ବୁଲୁଥିଲେ । 

ଆଉ ଆଜି ଭରା ଆଞ୍ଜୁଳିରେ ଖଇ କଉଡ଼ିକୁ ପଛକୁ ପକାଇ, 

ମତେ ସ୍ମରଣ କରି, ଶ୍ରଦ୍ଧା ଓ କୃତଜ୍ଞତା ଜଣାଇ, 

ନବବଧୂ ହୋଇ ତୁ ଯା । 


ଯା ଆତ୍ମା ଯା ! 

କନ୍ୟା ଥିଲୁ, ଏବେ ବଧୂକା । 

ଅନ୍ୟ କାହାର ହେବୁ ଅନୁଗା । 

ସେଇ ମହାଶୂନ୍ୟ, ଏବେ ତୋର ପଥ, 

ଲକ୍ଷ୍ୟ, ଅନ୍ନ ଜଳ, ପାଳକ, ପତି,

ଆଲୋକ , ଧର୍ମ । 

ତୋ ସଂଗେ ସେ ହିଁ ଏବେ ହାସ୍ୟରସ କରିବ । 


ରେ ଆତ୍ମା ! 

ତୁ ହେଲୁ ଏବେ ମୁକ୍ତ । 

ଥିଲୁ ଦିନେ ମୋ ସହ ସମ୍ପୃକ୍ତା । 

ହେ ମୋର ପରିଣୀତା ।  

ମହାଶୂନ୍ୟର ଆବର୍ତ୍ତନ ନିକଟକୁ ତୁ ଚାଲିଯା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract