Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jagannath Barik

Abstract Classics

4  

Jagannath Barik

Abstract Classics

ବଡ ଦେଉଳିଆ

ବଡ ଦେଉଳିଆ

1 min
483



ଦରିଆ କୂଳିଆ ଶ୍ରୀନୀଳାଚଳିଆ ବଡ଼ ଦେଉଳିଆ କାଳିଆ 

ସହସ୍ର ଫଣିଆ ହଳ ମୂଷଳିଆ ଭାଇ ତ ବଳୁଆ ବଳିଆ 

  ଭଉଣୀ, ଚାନ୍ଦମୁହିଁ ସୁନା ଥାଳିଆ 

ସୁଦରଶନିଆ ସୁଦରଶନୀୟା ଭକ୍ତବତ୍ସଳିଆ ଛଳିଆ |(1)

ମୟୂର ଚୂଳିଆ ପୀତ ଦୁକୂଳିଆ ତୁଳସୀ ଦୟଣା ମାଳିଆ 

କଳପ ମୂଳିଆ ସରପ ଦଳିଆ ତଳପ ନାଗ କୁଣ୍ଡଳିଆ 

  ଚତୁର , ଚଉଦ ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ ପାଳିଆ 

ଭାବ ରଙ୍କାଳିଆ ଅଘ ପକ୍ଷାଳିଆ ପାପୀପାବନ ଚିରାଳିଆ |(2)

ଭୋକ ବିକଳିଆ ଭୋଗ କବଳିଆ ରସିକିଆ ଘନକାଳିଆ 

ସେବକ ମେଳିଆ ଦରପ ଦଳିଆ ମଣ୍ଡିତ ମକର ନୋଳିଆ 

  ସକଳ, ତ୍ରିଦଶ ଯାହାର ହଳିଆ 

ଶଶାଙ୍କଚୂଳିଆ ଚାରି ମଉଳିଆ ପୁରନ୍ଦର ଯାର ତଳିଆ |(3)

ପ୍ରେମ ପାଗଳିଆ ରମଣୀ ଲୁଟିଆ ଦେବଦାସୀ ଅନୁକୂଳିଆ 

ଭାନୁଜା କୂଳିଆ କଦମ୍ବ ମୂଳିଆ ଭାନୁଜେମା ପ୍ରେମଭୋଳିଆ 

  ମାଧବ, ଗୋପୀ ଗୋପାଳଙ୍କ ତୁଳିଆ  

ଦଳା କଜ୍ଜ୍ୱଳିଆ କାଇଁଚମାଳିଆ ବେଶ ସାଜ ଭଳିଭଳିଆ |(4)

କମ୍ବୁ କଟକିଆ କୈବଲ୍ୟ ବାଣ୍ଟୁଆ ଗୀତଗୋବିନ୍ଦର ପାଳିଆ 

ମନ୍ଦର ଧରିଆ ନାଲି ଅଧରିଆ ଗୋବର୍ଦ୍ଧନ ଗିରି ତୋଳିଆ 

  ସୁନ୍ଦର, ପଞ୍ଚସଖା ଭାବ ଭୋଳିଆ 

ଭଵ ତରଙ୍ଗିଣୀ ତରଣୀ ଚାଳିଆ ଗୋପାଳିଆ ବନମାଳିଆ |(5)

ଲୀଳାବତାରିଆ ହେ ଚକାଡୋଳିଆ ଅରଜୁନ ଘୋଷେ ହଳିଆ 

ଚଉବର୍ଗଦିଆ ରତନ ବେଦିଆ ଦୁରନ୍ତ ଦନୁଜ ଦଳିଆ 

  ଚରଣେ, ଶରଣ ଚଣ୍ଡୀମଙ୍ଗଳିଆ 

ରମା ବାଣୀଧବ କରୁଣା ଅର୍ଣ୍ଣବ ଜଗା ତଵ ପଦଧୂଳିଆ (6)


Rate this content
Log in