Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

JITENDRA CHANDRA SAHOO

Classics

3  

JITENDRA CHANDRA SAHOO

Classics

ବାପା

ବାପା

1 min
245


ସ୍ରଷ୍ଟା ହେ ତୁମ,ରାଇଜର ରାଜା

କରି ଚାଲିଗଲ ବହୁତ ଦୂରେ

ପାଦ ଚିହ୍ନ ଦେଖି ପାଦେ ପାଦେ ଚାଲେ

ତିଆରିଛ ଯେଉଁ ରାଜ ରାସ୍ତା ରେ ।


ସେ ଅଙ୍ଗୁଳି ସ୍ପର୍ଶ ଆଜିବି ରହିଛି

ନିର୍ଭୟ ବର ଅଛି ପାଖରେ

ତୁମ କାନ୍ଧେ ଥାଇ ଦୂରକୁ ଦେଖିଛି

ସେ ସମର କଳା ରଖି ପାଖରେ ।


କେତେ ମାଡ଼,ଗାଳି ଖାଇଛି ବାଳୁତେ

ଦୁଷ୍ଟ, ନଷ୍ଟ ବୁଦ୍ଧି ସୃଷ୍ଟି କାଳରେ

ମଣିଷ ପଣିଆ ରଖିଛି ସାଇତି

ଲଗାଇ ପାରୁଛି ନିତି କାର୍ଯ୍ୟ ରେ ।


ଧୌର୍ଯ୍ୟର ପାହାଡ଼, ଶକ୍ତିର ଉହାଡ

ଢାଲ ହୋଇ ଥିଲ ଶିରେ

ତୁମ ଆଶୀର୍ବାଦେ ଏ ରଣ କ୍ଷେତ୍ରରେ

ନିତ୍ୟ ବିଜୟ କର୍ମରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics