Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sunanda Mohanty

Classics Inspirational Others

4  

Sunanda Mohanty

Classics Inspirational Others

ବାପା

ବାପା

1 min
285


ଘରକୁ କରନ୍ତି ଯିଏ ବୈକୁଣ୍ଠ ସମାନ 

ବଢାଇ ନୀତି ଆଦର୍ଶ ଶୃଙ୍ଖଳା ସମ୍ମାନ ।

ଭବିଷ୍ୟତ ଗଢିବାକୁ ଆପ୍ରାଣ ଉଦ୍ୟମ 

ସନ୍ତାନେ ଦକ୍ଷ କରିବାକୁ ନିଜ ପରିଶ୍ରମ ।

ବେଳେ ଅବେଳେ ଲୁଚାଇ ଛାତି ତଳ ଦୁଃଖ 

ଉପରକୁ ଦେଖାନ୍ତି ସେ କଠୋର ଓ ରୁକ୍ଷ ।

ମାଆ ପରି କାନ୍ଦିବାକୁ ନଥାଏ ଅଶ୍ରୁ 

ମଣିଷପଣିଆ ଭରିବାକୁ ଯୁବକେ ଓ ଶିଶୁ ।

ଆଦର୍ଶ ପଥେ ଯିବାକୁ ଉପଦେଶ ଦିଅନ୍ତି 

ଜୀବନ୍ତ ଠାକୁର ସିଏ ସତ୍ୟ ପାଳନ୍ତି ।

ଅନନ୍ତ ଗଗନ ପରି ବିଶାଳ ହୃଦୟ 

ସାଗର ର ଗଭୀରତା ଅମାପ ସେନେହ ।

ସଂତାନେ ଦେବାକୁ ନବ ପରିଚୟ 

କେବେ କରନ୍ତି ନାହିଁ ଅପବେୟ ଅପଚୟ ।

ଯେତେ ପଚାରିଲେ ବାପା କି ଦରକାର 

ସବୁ ଅଛି କିବା ଲୋଡ଼ା ଆଉ ମୋର ।

ନିଜେ ସାଜି ଆଦର୍ଶ କଷ୍ଟ ପାଆନ୍ତି ଯେତେ 

ଉପରକୁ ରୁକ୍ଷ ଭିତରେ କୋମଳ ଅତ୍ୟନ୍ତେ ।

ସବୁ ବୋଝ ନିଜ ମୁଣ୍ଡେ ବୋହି ଚାଲୁଥାଆନ୍ତି 

ତାଙ୍କ ଅନ୍ତେ ପିଲାମାନେ ସେକଥା ବୁଝନ୍ତି ।

ସ୍ବପ୍ନ ସବୁ ସନ୍ତାନ ଠାରେ କରିବାକୁ ସତ 

ଅହରହ ପରିଶ୍ରମ କରୁଥାନ୍ତି ନିତ୍ୟ ।

ମାଆ ଭଳି ଶାସ୍ତି ଦେଇ କୋଳେ ଭିଡ଼ିନେଇ 

ଆଦର କରିନପାରି ହୃଦେ ଜଳୁଥାଏ ଜୁଇ ।

ଭିତରେ ବରଫ ପରି ହୃଦୟ ତରଳ 

ଉପରକୁ କଠୋର ସିନା ଭିତରେ କୋମଳ ।

ବାପା ଙ୍କର ପାଦ ଦୁଇ ବାଇଶି ପାହାଚ 

ହୃଦୟ ଓ ମନ ତାଙ୍କ ଅତ୍ୟନ୍ତ ସ୍ୱଚ୍ଛ ।

ସେ ପଦ ଜୁଗଳ ରେ ନମସ୍ତେ ନମସ୍ତେ 

ଜୀବନ କାଳ ମଧ୍ୟେ ଚିହ୍ନି ନିଅ ସମେସ୍ତେ l।



Rate this content
Log in