ଅଶାନ୍ତ ଆକାଶ
ଅଶାନ୍ତ ଆକାଶ
ଭଲ ପାଇଥିଲି ଭଲ ମୁଁ ପାଉଛି
ଭଲ ପାଉଥିବି ପ୍ରିୟା
ଭିଜୁଥାଉ ପଛେ ଆଖି ଦୁଇ ମୋର
ଜଳୁଥାଉ ମୋର ହିଆ I
ତୁମରି ପ୍ରେମରେ ବନ୍ଧା ମୋ ଜୀବନ
ମୁକୁଳିବା ଲୋଡାନାହିଁ
ଜଳିଯାଉ ପଛେ ହୃଦୟଟି ମୋର
ଆଖି ଲୁହ ହେଉ ନଈ I
ଯେତେପାର ସଖୀ ଆଘାତ ଦିଅ ଗୋ
ହସି ହସି ଯିବି ସହି
ସବୁ ଯନ୍ତ୍ରଣାକୁ ଆପଣେଇ ନେବି
ଆଖି ଲୁହ ପିଇ ପିଇ I
ତୁମେ ପରା ମୋର ଆଶାର ଆକାଶ
ହୃଦୟର ଦୀପଶିଖା
ତୁମେ ପରା ମୋର ମନ ମନ୍ଦିରର
ଅଭୁଲା ପ୍ରୀତିର ରେଖା I
ତୁମପାଇଁ ସଖୀ କବିତାରେ ମୋର
ଥିଲାହସ ଏବେ ଲୁହ
କାହିଁକି ଝରୁଛି ଥରୁଟିଏ ମୋତେ
କହିଦିଅ କହିଦିଅ I