Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

CHARUBALA PADHI

Abstract

5.0  

CHARUBALA PADHI

Abstract

ଅନିଶ୍ଚିତ ଜୀବନ

ଅନିଶ୍ଚିତ ଜୀବନ

1 min
343


ଏ ଜୀବନ ବି ଠିକ୍ ସୂତା ଲଗା 

କାଗଜର ଗୁଡ଼ିଟିଏ ପରି

ଉଡୁଥାଏ ନିର୍ଭୀକରେ 

ନୀଳ ଆକାଶର ପ୍ରଶସ୍ତ ବୁକୁରେ,

କିନ୍ତୁ କିଏ ଜାଣେ !

କେତେବେଳେ କଟିଯିବ ଡୋର

ସମୟର ଧାରୁଆ ମାଞ୍ଜାରେ ।



Rate this content
Log in