Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lipika Naik

Romance

3.8  

Lipika Naik

Romance

ଅନାମିକା

ଅନାମିକା

1 min
146


ଅଚିହ୍ନା ଅଜଣା ପ୍ରିୟା ମୋ ଅନାମିକା,

କୋଉଠିତ ଥିବ ଭାବୁଛି ମୁଁ ଏକା ।


କେମିତି ସେ ହେଇଥିବ କିଏ କୁହନା

ଜାଣିବି ତା ବିଷୟରେ ଆଗ୍ରହ ହୁଏ କିଆଁ ।


ଶ୍ରାବଣର ବର୍ଷା ମେଘର ବିଜୁଳିଟା ଘଡ଼ଘଡ଼ି ମାରି ଆସେ,

ସ୍ପନ୍ଦନ ମୋର ବଢ଼ି ବଢ଼ି ଚାଲେ ।


କିଏ ସେ ରୂପସୀ ମୋ ମନ ମାନସୀ

ମନେ ଉଠେ ଭୁକମ୍ପର ଅଜସ୍ର ଝଡ଼ଟି ।


ଆକାଶର ବାଦଲକୁ ପଚାରେ ମୁଁ ଯେବେ,

କିଏ ଅନାମିକା ରୂପର ନାୟିକା ମନେ କବ୍ଜା କରେ ଛଳନାର ଜାଲେ ।


ପ୍ରତି ଉତ୍ତର ତା କୁହେ କାନେ ମୋର,

ହୃଦୟ ମନ୍ଦିରେ ସ୍ଥାନ ଦେଇସାର ।


ଆଖିର ପଲକ ପଡ଼େନା ତା ପାଇଁ,

କବିତା ଲେଖେ ବସି ଜହ୍ନକୁ ଅନେଇ ।


ଅନାମିକା ପ୍ରିୟା ମୋ ବୟସର ସରୁ ରେଖା,

ଯୌବନରେ ହସେ ପ୍ରୀତିର ଛୁଆଁ ।


କୃଷ୍ଣଚୁଡା ଫୁଲ ପରି ପ୍ରେମ ତା ନାଲିଆ,

ସରାଗ ଲାଜ ତା ମୋ ପ୍ରେମ ଦୁନିଆ ।


ଗୋଲାପ ଫୁଲକୁ ସାଇତି ରଖିଛି,

ଅନାମିକା ପ୍ରିୟାର ଉପହାର ଭାବି ।


ବିତିଗଲା ଦିନ ବିତିଗଲା ରାତି,

ଆସିଲାନି ପ୍ରିୟା ଅନେଇ ବସିଛି ।


ମରୀଚିକା ଆଜି ପ୍ରିୟା ମୋର ସାଜି,

ଦୂର ଆକାଶର ଜହ୍ନ ହେଇଛି ।


ମୁଁ ବି ଦେଖେ ସେ ବି ଦେଖେ,

ଦୂରତାର ମାପକାଠି ଜାଣି ନ ହୁଏ ।


ଅପେକ୍ଷାରେ ତୁମ ସ୍ମୃତିକୁ ସଜେଇ,

ବଞ୍ଚିଛି ଆଜି ଖାଲି ତୁମ ଆସିବାର ବାଟ ଚାହିଁ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance