ଅଳପ ଦେଖାରେ
ଅଳପ ଦେଖାରେ
ଅଳପ ଦେଖାରେ ଅଳପ କଥାରେ ମୋହିନେଲ ମୋର ମନ
ଅଳପ ହସିଣ ଭରିଦେଲ ମୋର ହୃଦୟରେ ପ୍ରେମ ଜ୍ଞାନ ।
ଅଳପ ଆସିଣ ମୋହରି ପାଖକୁ ଅଳପ ଦୂରେଇ ଗଲ
ଅଳପ ପଛକୁ ଅଳପ ଚାହିଁଣ ପ୍ରେମର ବାରତା ଦେଲ
ଅଳପ ଖୁସିରେ ହୃଦୟ ମୋହର ରଖିଲା ତୁମରି ଧ୍ୟାନ
ଅଳପ ଦେଖାରେ ଅଳପ କଥାରେ ମୋହିନେଲ ମୋର ମନ ।
ଅଳପ ଦୁଃଖକୁ ଭାଗକରି ନେଲ ଜୀବନରୁ ମୋର ତୁମେ
ଅଳପ ସୁଖରେ ଭରିଦେଲ ଖୁସି ସାହାଯ୍ୟ କରି ମୋ କାମେ ।
ଅଳପ ସ୍ଥାନକୁ ଅଧିକାର କଲ ମୋହରି ହୃଦୟେ ପୁଣି
ଅଳପ ସ୍ପର୍ଶରେ ପ୍ରେମରେ ତୁମର ଭିଜାଇଲ ମୋତେ ଜାଣି
ଅଳପ ଦର୍ଶନ ପାଇଁଣ ତୁମର ପାଗଳ ହେଲା ମୋ ମନ
ଅଳପ ହସିଣ ଭରିଦେଲ ମୋର ହୃଦୟରେ ପ୍ରେମ ଜ୍ଞାନ ।
ଅଳପ ପ୍ରେମରେ ଅଳପ ଗପିଲ ଆନନ୍ଦ ଉଲ୍ଲାସେ ହସି
ଅଳପ ସମୟେ ପ୍ରଦାନ କରିଲ ମୋହରି ଜୀବନେ ଖୁସି ।