Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukadev Mahanta

Romance

4  

Sukadev Mahanta

Romance

ଅଭୁଲା ମୁହୂର୍ତ୍ତ କିଛି

ଅଭୁଲା ମୁହୂର୍ତ୍ତ କିଛି

1 min
346


ବିସ୍ମୃତିର  ଇଲାକାରୁ

କୂଢ କୂଢ ସ୍ମୃତିରପାଉଁଶ ଭିତରୁ

 ଝଲମଲ ହୋଇ ଦିଶୁଅଛି

ସେଇ ଅପାସୋରା ମୁହୂର୍ତ୍ତ କିଛି |


ସେଇ ଦୂର ପାହାଡର ଚୂଡାକୁଛୂଇଁ

ଭସାମେଘ ମାଳା ଦେହେ ନିଏ ଭସାଇ 

ମନ ଅମାନିଆ ହୁଏ  ଭାସିବାପାଇଁ

ପୁଳା ପୁଳା ସେହି ମଧୁ ସ୍ମୃତିକୁ ନେଇ |


ମନେ ମୋର ନାଚିଯାଏ ସେହି ସମୟ

 ମନେ ଜଗାଇଥିଲ ମୋ  ପ୍ରୀତିପ୍ରଣୟ

ରୁଣୁଝୁଣୁ ସୁରେ ତୁମ ପାଦ କଙ୍କଣ

ଅଳପ ଗୋଲାପି ଓଠେ ମଧୁ ଭାଷଣ |


ଘନ ମେଘମାଳା ଦେହେ ଯେହ୍ନେ ଚପଳା

ତୁମ ଚୋରା ଚାହାଣି କରଇ ପାଗଳା

ଝଲମଲ କରୁଥାଏ ତୁୁମ ମେଖଳା

ଘୂରାଇ ପାରେନି ଜମା ମୋ ଆଖିଡୋଳା |


ତୁମଆଖି ତୀର ଦିଏ ହୃଦକୁ ହାଣି

ସରଗରେ କି ମରତେ ପାରେନି ଜାଣି

ମନ ହରିନିଏ ତୁମ ଚୋରା ଚାହାଣୀ

ସତେ କିପରି କାହିଁକି କେଜାଣି |


ମନେ ପଡେ ମୋର ଆଜି ପୁରୁଣାଦିନ

ତୁମ ସାଥେ ସେଇ ମଧୁ ମୁହୂର୍ତ୍ତମାନ

ତୁମ ହାତେ ଦିଆ ଶତ ଶତ ଚୁମ୍ବନ

ଖେଳାଇ ଦେଇଛ କେତେ ହୃଦେ କମ୍ପନ |


ମୃଦୁ ଛନ୍ଦାୟିତ ରାଜ ହଂସୀ ଚାଲିରେ

ଦେହୁ ପଦ୍ମ ଗନ୍ଧ ଭାସେ ଚାରିଦିଗରେ

ଯେହ୍ନେ  ଢଳ ଢଳ ଜଳ ସାରୁ ପତରେ 

ତୁମେ ନାଚି ଯାଉଅଛ  ମୋର ଆଖିରେ |


ମିଠା ମିଠା ଲାଗେ ତୁମ ଅଧରୁ ହସ

ପ୍ରୀତି ବୋଳା ତୁମ ସେହି ମଧୁର ଭାଷ

ଅଭୁଲା ଅଟଇ ତୁମ ପ୍ରୀତି ପରଶ

ଲାଗଇ ଜୀବନ ବିନୁ ଯେସନ ଝସ |


ତୁମସାଥେ ବିତା ସେଇ ପୁରୁଣା ଦିନ

ଭାବୁଅଛି ବସି ମୁହିଁ ରାତି ଓ ଦିନ

ମନେ ପଡେ ଆମ ସେଇ ମଧୁ ମିଳନ

ଏକାକୀ ଏକାକୀ ଭାରି ଲାଗେଜୀବନ |


ଫେରି ଆସପୁଣି ସାଥି ମୋର ଜୀବନେ

ବସି ଭାବୁଅଛି ଆଜି ମୁଁ ମନେମନେ

ମୃତପ୍ରାୟ ପ୍ରାଣେ ଭରି ଦେଇ ଜୀବନ

ସନ୍ତାପିତ କରି ଦିଅ ମୋର ପରାଣ |


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance