Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Goutam Mohanty

Romance Fantasy Inspirational

3  

Goutam Mohanty

Romance Fantasy Inspirational

ЁЯТФрмЖрм╕рм┐рмерм┐рм▓рнБ рмдрнБрм╣рм┐ рмЕрм│рнНрмк рмжрм┐рмирмкрм╛рмЗрмБ ЁЯТФ

ЁЯТФрмЖрм╕рм┐рмерм┐рм▓рнБ рмдрнБрм╣рм┐ рмЕрм│рнНрмк рмжрм┐рмирмкрм╛рмЗрмБ ЁЯТФ

1 min
184



рмнрнБрм▓рнН рмХрм░рм┐рмжрнЗрм▓рм┐  рмнрм▓рмкрм╛рмЗ рмдрмдрнЗ

    рм▓рнБрм╣рм░рнЗ рмнрм┐рмЬрнБрмЫрм┐ рмЖрмЬрм┐,

рммрм┐рм╢рнНрн▒рм╛рм╕ рмХрм░рм┐рмХрм┐    рмармХрм┐рмЧрм▓рм┐ рморнБрм╣рм┐рмБ

    рм╣рм╛рм░рм┐рм▓рм┐ рмкрнНрм░рнЗрморм░ рммрм╛рмЬрм┐редред

рмирмИрм░ рмормЭрм┐рм░рнЗ  рмХрнБрморнНрмнрнАрм░ рмЖрмЧрм░рнЗ

    рмЫрм╛рнЬрм┐рмд рмЖрм╕рм┐рмЫрм┐ рмкрнНрм░рм┐рнЯрм╛,

рммрнБрмЭрм┐ рмкрм╛рм░рм┐рм▓рм┐рмирм┐   рмЫрм│рмирм╛ рмдрнЛрм╣рм╛рм░

   рм╣рнЛрмЗ рморнЛ рмжрнЗрм╣рм░ рмЫрм╛рнЯрм╛редред

рмкрм╛рм░рнБрмирм┐ рмпрм╛рмЗ рморнБрмБ  рмЖрмЧрмХрнБ рм╕рнЗрмарм╛рм░рнБ

    рмЧрнЛрмбрм╝ рмзрм░рм┐рмЫрм┐ рмХрнБрморнНрмнрнАрм░,

рмирм╛рмм рмкрм░рнЗ рм░рм╣рм┐  рмкрнНрм░рм┐рнЯрм╛ рм╣рм╕рнБрмЕрмЫрм┐

    рм╣рнЛрмЗ рмпрм╛рмЗ рм╕рнНрн▒рм╛рм░рнНрмермкрм░редред

рмкрнНрм░рнЗрмо рмдрнЛрм░ рмЖрмЬрм┐  рм╕рм░рм┐рмЧрм▓рм╛ рм╕рммрнБ

   рмнрм╛рмЩрнНрмЧрм┐рмжрнЗрм▓рнБ рмкрнНрм░рнЗрмормШрм░,

рмирм┐рмЬрм░ рмпрм╛рм╣рм╛рмХрнБ    рмнрм╛рммрм┐рмерм┐рм▓рм┐ рмормирнЗ

  рм╕рнЗ , рм╣рнЛрмЗрмЧрм▓рм╛ рм╕рнНрн▒рм╛рм░рнНрмермкрм░редред

рмЖрмЙ рмнрм╛рммрм┐рммрм┐рмирм┐    рм╕рмкрмирм░рнЗ рмдрмдрнЗ

   рмдрнБ рмПрммрнЗ рмЖрмЙ рмХрм╛рм╣рм╛рм░,

рмЖрм╕рм┐рмерм┐рм▓рнБ рмдрнБрм╣рм┐     рмЕрм│рнНрмк рмжрм┐рми рмкрм╛рмЗрмБ

    рмжрнЗрммрм╛рмХрнБ рмжрнБрмГрмЦ рмЬрм╣рм░редред


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance