Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

baishnaba meher

Romance

3  

baishnaba meher

Romance

ଆଶା

ଆଶା

1 min
264



ଆଜି ବି ଅନ୍ଧାରେ...

ଦୀପ ଜାଳି ବସିଛି,

କାଳେ...

ତୁମେ ନେଇ ଆସିବ ମୋ ପାଇଁ...

ସ୍ବପ୍ନ ରାଇଜରୁ...

ଝିଲ୍ ମିଲ୍ ତାରାସବୁ।

କୋମଳ ହୃଦୟେ,

ମୃଦୁ ଆଲୋଡନ..

କେବଳ ତୁମରି ପାଇଁ,

ଯୌବନେ ଯେବେ ଛୁଏଁ...

ଚଗଲା ଫଗୁଣ...

ମନ ଗାଏ ପ୍ରଣୟ ଗୀତି ।

ଚାନ୍ଦିନୀ ରାତିରେ...

ଜହ୍ନ ଆଢୁଆଲେ...

ତୁମ ମୁହଁ ଦିଶେ,

ନିର୍ଲଜ ମୁଁ...

ଜଗି ବସିଥାଏ,

ଅନ୍ଧାର ହେବ କେବେ,

ଆଉ...

ପୂର୍ବବତ...

ଆମେ ମିଶିଯିବା...

ଅନ୍ଧାର ରାତିରେ ।



Rate this content
Log in