Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jayashree Maharana

Inspirational

4  

Jayashree Maharana

Inspirational

ଆସ ଅଵତରି

ଆସ ଅଵତରି

1 min
463


କରୁଅଛି ଗୁହାରି ମାଆ ଆସ ଅବତରି

ଭରିଦିଅ ଶାନ୍ତିପ୍ରୀତି ସଙ୍କଟକୁ ହରି ।


ସମାଜର ଚିତ୍ର କଣ ଦେଖୁନାହୁଁ ମାଆ

ନାରୀଙ୍କର ମାନ ପାଇଁ ହୁଅ ତୁମେ ସାହା ।


ଯେଉଁ ନାରୀ ସୃଷ୍ଟି କରେ ପାଳିଥାଏ ହସ୍ତେ

ସେଇ ନାରୀ ସମାଜରେ ବଞ୍ଚୁଅଛି ଭୀତେ ।


ବଳାତ୍କାର ଆଶଙ୍କାରେ ମନ ଆନ୍ଦୋଳିତ

ନାରୀଙ୍କର ସୁରକ୍ଷା ଯେ ହୁଏ ପରାହତ ।


ନିଜ ଶକ୍ତି ସାମର୍ଥ୍ୟକୁ ଭୁଲିଯାଇ ନାରୀ

ନୟନରୁ ଅଶ୍ରୁଧାର ଯାଉଅଛି ଝରି ।


ଦେବତାଙ୍କ ରକ୍ଷା ପାଇଁ ଧରିଥିଲ ଅସ୍ତ୍ର

ପାପ ନାଶି ଗାଇଥିଲ ସାହାସର ମନ୍ତ୍ର ।


ଭରିଦିଅ ସେହି ମନ୍ତ୍ର ନାରୀର ମନରେ

ତନ୍ଦ୍ରା ତେଜି ଜାଗିଉଠୁ ନାରୀ ନିର୍ଭୟରେ ।


ଜ୍ଞାନ ଦୀପ ଜାଳିଦିଅ ନାରୀ ହୃଦୟରେ

ପ୍ରତିଷ୍ଠିତ ହେଉ ନାରୀ ସମଗ୍ର ବିଶ୍ୱରେ ।


ପ୍ରତିବାଦ କରିବାକୁ ଦିଅ ମନେ ଶକ୍ତି

ଅତ୍ୟାଚାରୀ କବଳରୁ ପାଇବାକୁ ମୁକ୍ତି ।


ଢାଳିଦିଅ କୃପାରାଶି ନାରୀର ପ୍ରାଣରେ

ବିତିଯାଉ ଜୀବନ ତା' ସଂସାରେ ଖୁସିରେ ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational