ଆଗୋ ପ୍ରେମୀକା
ଆଗୋ ପ୍ରେମୀକା
ଅଭିସାରୀକା
ତୋ ପ୍ରେମରେ ମୁଁ ଯେ ଝୁରି ଝୁରିକା
ବର୍ଷା, ବୈଶାଖ ବସନ୍ତ ପାଇଲି
ତୋତେ ପାଇଲିନି ଏକା।
ଅନୁଗାମୀକା
ସାଥେ ମୋ ଚଳନ୍ତି ସୂର୍ଯ୍ୟ ଚନ୍ଦ୍ର ତାରା
ମେଲାଇ ଦିଅନ୍ତି ଆଲୋକ ପସରା
ଏକା ତୋର ନାହିଁ ଦେଖା ।
ଗୌରଚନ୍ଦ୍ରୀକା
କିବା ଦେବି ତୋତେ ଉପମା ସମ୍ଭାର
ଯେତେ ଦେଲେ ଲାଗେ ସବୁ ଯେ ଅସାର
ମନରେ ଆସଇ ଦକା ।
ମନରାଧିକା
ଏ ମନ ଯମୁନା ବହୁଛି ଉଜାଣି
ବାଟ ଚାହିଁ ଚାହିଁ ସଂଜ ବୁଡିଲାଣି
ମନ ତ ହେଲାଣି ଫିକା।
ଆଗୋ ପ୍ରେମୀକା
ତୋ ପ୍ରେମ ପାଇଁକି ଜଳି ଜଳିକା
ଦିଶିଲାଣି ମୋତେ ଜୁଳୁଜୁଳୁକା
ଆଉ ତୁ ଜଳାନି ଏକା।